خبرگزاری کار ایران

پیش نمایش روزانه یورو 2020: آخرین روز دور یک هشتم نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۵۹

مسابقات دور یک هشتم نهایی یورو 2020 امشب به پایان می‌رسد و تکلیف دو تیم صعود کننده پایانی مشخص خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 با تقابل انگلیس و آلمان قبل از جدال سوئد با اوکراین برای صعود به دور یک چهارم نهایی، امشب به پایان می‌رسد.

ساعت 20:30: انگلیس و آلمان (لندن)

ورزشگاه ومبلی میزبان تقابل امشب این دو تیم خواهد بود. تیم ملی انگلیس با سه کلین شیت در بازی‌های گروه D به دور حذفی رسیده و امیدواری زیادی با این آمار جهت صعود به مرحله بعدی دارد. در مقابل اما خط حمله آنها عملکرد درخشانی نداشته است با وجود اینکه تلاش‌های رحیم استرلینگ برابر چک و کرواسی آنها را به کسب امتیاز و صعود سوق داد. در آن سوی میدان نتایج آلمان بطور قابل توجهی متفاوت بوده است.

پیش از پیروزی امیدوار کننده 4 بر دو مقابل پرتغال آنها بازی آغازین دور گروهی را با گل به خودی رودیگر شکست خوردند و گل تساوی گورتزکا در بازی با مجارستان آنها را به دور حذفی فرستاد. با توجه به پیش بینی‌ها درباره این تیم به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی آیا آنها با دشمن قدیمی خود مدارا خواهند کرد؟

آمار کلیدی: آلمان در هفت بازی گذشته خود مقابل انگلستان در ومبلی شکست ناپذیر بوده است (5 پیروزی و دو تساوی). آنها از زمان شکست دو بر صفر در یک بازی دوستانه در مارس 1975 تا به امروز در این ورزشگاه شکستی نداشته‌اند. آخرین شکست آنها در یک بازی حذفی به فینال جام جهانی 1966 مقابل انگلیس برمی‌گردد.

ساعت 23:30: سوئد و اوکراین (گلاسکو)

سوئد با تساوی مقابل اسپانیا شروع چشمگیری نداشت اما آنها موفق به شکست اسلواکی و لهستان شدند تا به عنوان صدرنشین گروه E اکنون در بازی یک هشتم نهایی حضور داشته باشند. در میان تنها تیم‌های بدون شکست باقی مانده در این مسابقات، اسکاندیناویایی‌ها در خط دفاعی کاملاً سازمان یافته و در خط حمله خطرناک هستند و امیل فورسبرگ، مهاجم سه گله، آن را هدایت می‌کند.

اوکراین هم در خط حمله مهره‌های خطرناکی دارد و رومان یارمچوک و آندری یارمولنکو هرکدام با دو گل بهترین بازیکنان این تیم در جام هستند. شاگردان آندری شوچنکو پس از دو شکست و یک پیروزی در گروه C، به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم صعود کردند اما اما مبارزات چشمگیر آن‌ها - اگر در نهایت ناموفق باشد - مانند بازی با هلند نشان داد که آن‌ها می‌توانند حریف سرسختی باشند. 

آمار کلیدی: سوئد در حال حاضر هشت بازی بدون شکست در سال 2021 دارد، تنها تساوی آنها هم در دیدار افتتاحیه یورو 2020 مقابل اسپانیا رقم خورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز