خبرگزاری کار ایران

پیش نمایش مسابقات جمعه یورو 2020: بازی سرنوشت سازی انگلیس و اسکاتلند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۳۲۳

انگلیس در یک بازی و روز بزرگ دیگر در ورزشگاه ومبلی با اسکاتلند بازی می‌کند.

به گزارش ایلنا، مسابقه انگلیس با اسکاتلند شاید برجسته‌ترین مسابقه امروز یورو 2020 باشد که می‌تواند سه شیرها، جمهوری چک و اسلواکی را در مرحله حذفی جای دهد.

پیش نمایش مسابقات را در حالی داریم که سوئد مقابل اسلواکی قرار دارد و کرواسی قبل از بازی انگلیس در ومبلی، با جمهوری چک بازی می‌کند.

ساعت 17:30: سوئد و اسلواکی (گروه E ، سن پترزبورگ)

سوئد با کسب تساوی بدون گل روز دوشنبه مقابل اسپانیا، این بازی را فرصتی برای نمایش بیشتر توانایی‌های خط حمله خود تلقی خواهد کرد.  با این حال، در برابر اسلواکی که لهستان را در ابتدای بازی مات و مبهوت کرده است، حاشیه کمی برای خطا وجود خواهد داشت. پیروزی اسلواکی در بازی قبلی، تنها دومین پیروزی آن‌ها در یورو از زمان استقلال این کشور بود - کسب سه امتیاز در این بازی صعودشان به دور بعدی را حتمی می‌کند.

آمار کلیدی: اسلواکی در 5 رویارویی قبلی (2 شکست و 3 تساوی) هرگز سوئد را شکست نداده است، اما با پیروزی در اینجا بلیط حضور خود را در دور حذفی مهر و موم می‌کند.

ساعت 20:30: کرواسی مقابل جمهوری چک (گروه D ، گلاسگو)

بعد از شکست به انگلیس این مسابقه حکم مرگ و زندگی را برتر کرواسی دارد.  گل‌ها پاشنه آشیل آن‌ها بوده و زلاتکو دالیچ از زمان نایب قهرمانی در جام جهانی فیفا 2018 در جستجوی راه حل، 29 ترکیب مختلف را در 30 بازی انتخاب کرده است! این سرمربی اطمینان دارد که در ورزشگاه پارک همپدن در مقابل یک تیم چک که در آن بخش مشکلی با پاتریک شیک ندارند، مشکل را حل خواهد کرد. گل شگفت انگیز او مقابل اسکاتلند (دومین مسابقه‌اش) به طور قابل توجهی تیتر اول روزنامه‌ها شد، اما اشتباه نکنید: تاکتیک های زیرکانه و یک برنامه مشخص بازی، اساس آن پیروزی را تشکیل می‌داد.

آمار کلیدی: چک‌ها در سه مسابقه قبلی مقابل کرواسی بدون پیروزی، دو تساوی و یک باخت به دست آورده‌اند اما در صورت برتری در این بازی از این مرحله از حضور در مرحله یک هشتم نهایی مطمئن خواهند بود.

23:30: انگلیس و اسکاتلند (گروه D ، لندن)

فقط (طی سه روز) بیش از 25 سال از گل به یاد ماندنی پل گاسکوئین که باعث شد سه شیرها در مرحله گروهی در یورو 96 به پیروزی برسند، این دو رقیب بزرگ دوباره در ومبلی به مصاف هم می‌روند.  شاگردان گرت ساوت گیت پس از عملکرد خوب خود مقابل کرواسی، اما ارتش تارتان - که با شکست 2 بر صفر مقابل چک‌ها متحیر شد - مقاومت شدیدی خواهد کرد.

آمار کلیدی: انگلیس در 32 مسابقه دو تیم در ومبلی، جایی که اسکاتلند 9 پیروزی برابر همسایگان خود به ثبت رسانده، 18 پیروزی کسب کرده است. در 15 بازی گذشته هیچ تساوی در این کشور رخ نداده است، انگلیس 11 برد و اسکاتلند 4 برد به دست آورده‌اند.

منبع: یوفا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز