خبرگزاری کار ایران

بهترین فروشندگان درب ضد سرقت کدام شرکت ها می باشند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۴۸

در این روزها افراد زیادی تمایل به خرید و نصب درب ضد سرقت برای منزل خود دارند. این درب ها برای ساکنین منزل و محل کار شما امنیت و آرامش خاطر ایجاد خواهند کرد. یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید درب ضد سرقت، شناخت کافی از مشخصات درب و تشخیص درب ضد سرقت اصل از نوع فرعی و غیر استاندارد آن می باشد. مساله بعدی قیمت درب ضد سرقت است و این که این درب ها را از کجا خریداری نماییم؟ اگر برای خرید درب ضد سرقت دچار سردرگمی شده اید، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با بهترینشرکت ها و فروشگاه های درب ضد سرقت در ایران آشنا سازیم.

فروشگاه اینترنتی راشا درب

اگر به دنبال درب های ضد سرقت لوکس و گران قیمت هستید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی راشا درب می باشد. در این فروشگاه انواع درب ضد سرقت ترک با طراحی جذاب و شیک قابل ارائه می باشد. درب های موجود در راشا درب علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و تمام درب ها پس از کنترل کیفیت وارد بازار می شوند. قیمت درب ضد سرقت لوکس در راشا درب بسیار مناسب و منصفانه محاسبه می شود و شما با خیال راحت می توانید از این فروشگاه معتبر خرید نمایید و از خدمات پس از فروش شرکت راشا درب نیز بهره مند شوید.

در این مجموعه امکان خرید به صورت حضوری و اینترنتی فراهم شده است و شما می توانید انواع درب ساختمانی با کیفیت را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر از راشا درب تهیه نمایید.

خرید درب ضد سرقت از اتحاد درب

اتحاد درب را می توان یکی از بزرگترین فروشندگان درب ضد سرقت در ایران دانست. تنوع موجود در محصولات فروشگاه اتحاد درب باعث شده، این فروشگاه به عنوان بورس درب ضد سرقت در ایران شناخته شود. تنوع در محصولات مربوط به این موارد می باشد:

  • موجود بودن انواع درب ضد سرقت ساخت کشور ها مختلف.
  • درب ضد سرقت با روکش های متنوع: روکش راش، چوب طبیعی، پی وی سی، ام دی اف و ..
  • موجود بودن درب با رنگ های مختلف، مانند: درب ضد سرقت سفید، طلایی و قهوه ای.
  • تنوع در قیمت درب ضد سرقت، در فروشگاه اتحاد درب ارزان ترین و گران ترین درب ضد سرقت را می توانید بیابید.
  • امکان عرضه انواع درب ساختمانی: در این فروشگاه شما علاوه بر درب ضد سرقت و درب ورودی میتوانید درب داخلی ساختمان مانند درب اتاقی و در ب سرویس را نیز تهیه نمایید.

بهترین فروشندگان درب ضد سرقت کدام شرکت ها می باشند؟

درب امن

از قدیمی ترین و معتبرترین فروشگاه در زمنیه درب ساختمانی، می توان از درب امن یاد کرد. فروشگاهی با قدمت که تا به امروز توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را جلب نماید. شما در این فروشگاه می توانید بهترین مدل های درب ضد سرقت را بیابید. یکی از مدل های درب که این روزها طرفدار بسیاری پیدا کرده است، درب ضد سرقت مدل ونوس می باشد. این مدل درب از پرفروش ترین محصولات بازار است که طراحی شده و ساخته شده شرکت درب امن است. 

همچنین از دیگر محصولات درب امن می توان به درب لابی ضد سرقت اشاره کرد. این درب ها که فروش آن ها بسیار رونق پیدا کرده است در ابعاد و مدل های مختلف موجود می باشد. درب ضد سرقت تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه نیز هر کدام دارای ابعاد و کاربری متفاوت هستند.

بهترین فروشندگان درب ضد سرقت کدام شرکت ها می باشند؟

قیمت درب ضد سرقت راسان درب

راسان درب، فروشگاهی با مدیریت افرادی خلاق و کوشا که در صنعت تولید درب ضد سرقت در ایران تحولی بزرگ ایجاد کرده اند. درب ضد سرقت ایرانی یکی از محصولات این فروشگاه می باشد که دارای کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب است. البته سایر انواع درب مانند درب ضد سرقت اصل ترک را نیز می توانید در این فروشگاه بیابید.  

اما آنچه ما را بر آن داشت که این فروشگاه را به شما معرفی کنیم خوش نامی و تعهد گردانندگان این فروشگاه می باشد. فروشگاهی که جلب رضایت مشتریان و خریداران درب ضد سرقت اولین اولویت آن ها می باشد. همچنین در این فروشگاه پس از خرید می توانید از خدمات نصب درب ضد سرقت و سرویس دوره ای درب نیز برخوردار شوید.

بنابر آنچه که گفته شد با خیال راحت می توانید از این مراکز خرید درب ضد سرقت، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید و اطمینان داشته باشید که تمام محصولات اصل بوده و دارای استانداردهای لازم برای یک درب با کیفیت می باشند.

مشخصات و ویژگی های درب ضد سرقت

حال که با بهترین مراکز خرید درب ضد سرقت در ایران آشنا شدید شما را با ویژگی های یک درب با کیفیت آشنا خواهیم کرد:

  • ابعاد درب ضد سرقت: معمولا درب ضد سرقت دارای سایز  105*210 سانتی متر  می باشد. البته امکان ساخت درب در ابعاد دلخواه نیز امکان پذیر است.
  • روکش درب ضد سرقت:روکش یا همان روسه درب ضد سرقت باید دارای کیفیت بالا باشد و در مقابل عوامل خارجی مانند باران و نور آفتاب مقاوم بوده و کمترین فرسایش را داشته باشد. روکش درب از جنس چوب بهترین نوع روکش می باشد.
  • قفل و یراق آلات درب: یکی از مهم ترین قسمت های یک درب، قفل آن می باشد. درب ضد سرقت بدون قفل با کیفیت، هیچ تفاوتی با درب معمولی نخواهد داشت.
  • چهارچوب درب: چهار چوب یا همان آستانه درب که از دو تیرک عمودی در دو طرف قاب و یک تیرک افقی در سر در و یک تیرک افقی در کف تشکیل شده است.

چهارچوب ها می توانند از جنس چوب و فلز ساخته شوند. چوب به سبب ارزان تر بودن، در ساخت چهارچوب درب ها پرکاربرد است. مشکل استفاده از چوب این است که با گذشت زمان و تحت فشار، امکان دارد دچار پوسیدگی و ترک خوردگی و سست شدن شود.

به علت مقاومت بالای چهارچوب های فلزی، امروزه استفاده از آن در ساخت درب ها متداول تر شده است. چهار چوب فلزی سهم بسیار گسترده ای را در بازار درب ها در اختیار خود قرار گرفته است، دلیل این امر دوام و ماندگاری بالایی است که چهار چوب فلزی دارا می باشد و همچینن می توان گفت که خاصیت رنگ پذیری چهار چوب فلزی یکی دیگر از دلایل موفقیت این نوع چهارچوب ها است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز