خبرگزاری کار ایران

توزیع بیش از ١١٠ هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ سری جهیزیه در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۴۵۹

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: در طول دوران شیوع کرونا بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ سری جهیزیه و کمک جهیزیه بدون هیچ‌گونه اعتبار دولتی در نیشابور تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علی ‌نیک‌یاد در جلسه بسیج رسانه نیشابور با حضور خبرنگاران افزود: ایجاد انگیزه، نشاط و امیدآفرینی باید به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد و در این زمینه نباید چشم به کمک‌های دولتی داشته باشیم و نمونه آن گروه‌های جهادی هستند که توانسته‌اند با دست خالی امیدآفرین جامعه باشند.

وی اظهار داشت: وظیفه ما در انتخابات ۱۴۰۰ بصیرت‌افزایی از طریق رسانه‌ها، جلسات و به صورت چهره به چهره بوده و این آگاه‌سازی باید به صورت اقناعی باشد و میزان مشارکت در نقاط مختلف به همین موضوع بستگی دارد.

وی ادامه داد: وظیفه سپاه و بسیج روشن‌گری، دعوت مردم به مشارکت در انتخابات و انتخابات اصلح و همچنین همکاری با ناجا برای تامین امنیت انتخابات است و در این زمینه بیش از یک هزار نفر نیرو از بسیج در اختیار ناجا قرار می‌گیرد. 

سرهنگ نیک یاد اعلام کرد: در انتخابات امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا امکان تجمع‌های انتخاباتی وجود ندارد و حضور در ستادهای انتخاباتی کم‌رنگ شده و رسانه‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از امکانات‌شان بر شور و نشاط انتخابات بیفزایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز