خبرگزاری کار ایران

دور جدید آسفالت ریزی اساسی خیابان‌های تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۹۵

آسفالت معابر و خیابانهای اصلی در تبریز احتیاج مبرم به بازسازی و اصلاح دارد.

ایلنا: آسفالت اساسی معابر در کنار طرح خدمات محله‌ای این روز‌ها به صورت شبانه روز در حال انجام است.
به گزارش ایلنا، سرپرست شهرداری تبریز در بازدید شبانه از روند آسفالت ریزی در منطقه ۷ شهرداری، اهتمام ویژه خدمات محله‌ای به ویژه در بخش آسفالت را از اولویتهای کاری مجموعه شهرداری دانست و گفت: آسفالت معابر و خیابانهای اصلی در تبریز احتیاج مبرم به بازسازی و اصلاح دارد و شهرداری تبریز مصمم است در آغاز دور جدید آسفالت ریزی اساسی خیابانهای اصلی شهر در جهت رفع این معضل اقدامات اساسی بعمل آورد.
حسین اکبری در بازدید شبانه از اجرای روند آسفالت ریزی اساسی جاده کجا آباد و خیابان ابوذر آخمقیه افزود: اکیپ‌های شبانه آسفالت ریزی در جهت رفاه حال شهروندان و عدم ایجاد ترافیک از چند روز گذشته کار خود را به طور جدی آغاز کرده‌اند و امید است با هماهنگی‌های انجام شده شاهد بهبود وضعیت آسفالت معابر سطح شهر تبریز باشیم.
وی خاطر نشان کرد: شهرداری تبریز در جهت جلب رضایت عمومی شهروندان تلاشهای شبانه روزی خود را به صورت مستمر ادامه می‌دهد و در این راستا حمایتهای معنوی و همیاری شهروندان تبریزی در تسریع روند امور بی‌شک تاثیر گذار خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز