خبرگزاری کار ایران

فراخوان مسابقه شهر موشها منتشر شد

کد خبر : ۱۰۶۹۶۷

علاقه‌مندان به شخصیت‌های عروسکی شهر موش‌ها می‌توانند روایت خود از شهر موش‌ها و سرنوشت شخصیت‌های آن را در قالب داستان کوتاه٬ نمایشنامه٬ فیلم‌نامه و شعر آماده و ارسال کنند.

ایلنا: با گذشت سه دهه از ساخت اولین قسمت‌های سریال «مدرسه موش‌ها» و فیلم سینمایی «شهر موش‌ها» ٬ از ابتدای سال جاری مراحل ساخت قسمت دیگری از این فیلم سینمایی آغاز شده است. همزمان با آغاز فیلمبرداری، فراخوان برگزاری مسابقه‌ای با موضوع روایت مردم از شهر موش‌ها توسط سازندگان فیلم در مطبوعات منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، علاقه‌مندان به شخصیت‌های عروسکی شهر موش‌ها می‌توانند روایت خود از شهر موش‌ها و سرنوشت شخصیت‌های آن را در قالب داستان کوتاه٬ نمایشنامه٬ فیلم‌نامه و شعر به آدرس bamdadfilm @ bamdadfilm. net که در فراخوان این مسابقه اعلام شده ارسال نموده یا برای کسب اطلاعات بیشتر به خبرگزاری «موشنا» به آدرس www. moshns. com مراجعه کنند.

در فراخوانی که به همین منظور منتشر شده؛ آمده است «به نظر شما، شهر موش‌ها چه تغییراتی کرده است؟ شخصیت‌هایش چه می‌کنند؟ این شهر چه شکلی شده است؟ ایده خود را برای ما بنویسید و در» مسابقه شهر موش‌ها به روایت شما «شرکت کنید.»

در این فراخوان؛ شرایط شرکت در مسابقه ٬ زمانبندی برگزاری مسابقه و جوایز افراد برگزیده اعلام شده است.

همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده در همین فراخوان، مهلت ارسال آثار تا ۲۰ بهمن ماه ۹۲ اعلام شده و علاقه مندان می‌توانند در سه بخش اعلام شده برای مسابقه به صورت همزمان شرکت کنند و محدودیت برای شرکت در همه بخش‌ها وجود ندارد. همچنین مراسم اعلام برندگان و اهدای جوایز همزمان با اکران فیلم صورت می‌گیرد.

فیلم سینمایی شهر موش‌ها به کارگردانی «مرضیه برومند» و تهیه کنندگی مشترک «منیژه حکمت» و «علی سرتیپی» از دی‌ماه سال گذشته مراحل پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد و طبق اخبار اعلام شده فیلمبرداری این فیلم سینمایی از اوایل مهرماه آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز