خبرگزاری کار ایران

مسابقه «شهر موشهابه روایت شما» تمدید شد

کد خبر : ۱۵۲۰۱۱

به دلیل تغییر در برنامه‌ریزی برای اکران عمومی فیلم سینمایی شهر موشها٬ مهلت شرکت در مسابقه «شهر موشها به روایت شما» تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۳ تمدید شد.

ایلنا: به دلیل تغییر در برنامه‌ریزی برای اکران عمومی فیلم سینمایی شهر موشها٬ مهلت شرکت در مسابقه «شهر موشها به روایت شما» تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۳ تمدید شد.

به گزارش ایلنا پیش از این سازندگان فیلم سینمایی شهر موشها با انتشار فراخوانی از علاقه‌مندان دعوت کرده بودند روایت خود از شهر موشها و سرنوشت‌ شخصیت‌های آن را در قالب داستان کوتاه٬ نمایشنامه٬ فیلم‌نامه و شعر به آدرسbamdadfilm @ bamdadfilm. net که در فراخوان این مسابقه اعلام شده ارسال نموده یا برای کسب اطلاعات بیشتر به خبرگزاری «موشنا» به آدرسwww. mooshna. comمراجعه کنند.

در فراخوانی که به منظورتمدید این مسابقه در مطبوعات منتشر شده؛ آمده است " به نظر شما، شهر موشها چه تغییراتی کرده است؟ شخصیت‌هایش چه می‌کنند؟ این شهر چه شکلی شده است؟ ایده خود را برای ما بنویسید و در " مسابقه شهر موشها به روایت شما " شرکت کنید. "

در این فراخوان؛ شرایط شرکت در مسابقه ٬ زمانبندی برگزاری مسابقه و جوایز افراد برگزیده اعلام شده است. همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده در همین فراخوان، مهلت ارسال آثار تا ۳۱اردیبهشت ماه ۹۳تمدید شده و علاقه مندان می توانند در سه بخش اعلام شده برای مسابقه به صورت همزمان شرکت کنند. محدودیتی برای شرکت در همه بخش ها وجود ندارد. همچنین مراسم اعلام برندگان و اهدای جوایز همزمان با اکران فیلم صورت می‌گیرد.

گفتنی است فیلم سینمایی شهر موشها به کارگردانی «مرضیه برومند» و تهیه کنندگی مشترک «منیژه حکمت» و «علی سرتیپی» در حال تولید است و مراحل پایانی فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز