خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار کرمانشاه:

فرآیند ساخت و ساز در کرمانشاه باید از مسیر قانون عبور کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۷۹

فرآیند ساخت و ساز در استان باید از منفذ قانون و مقررات عبور و بر انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران موثق و مطمئن مردم در حوزه ساخت و ساز تاکید کرد.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در جلسه سازمان بهسازی و نوسازی شهر کرمانشاه که با حضور اعضای ذیربط در این حوزه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه بهسازی و نوسازی هسته مرکزی شهر کرمانشاه در حال حاضر از اولویت‌های اصلی و کاری مدیریت استان است لذا با تمام توان تلاش خواهیم کرد که از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های معماری و قواعد شهرسازی روز دنیا و کشور استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الله دمیاد ضمن تاکید بر توسعه و عمران بیش از پیش هسته مرکزی شهر کرمانشاه، تصریح کرد: خوشبختانه پروژه‌ها و طرح‌های متعددی در سطح شهر کرمانشاه در حال ساخت و ساز هستند انشاالله با بهره گیری از دیگر ظرفیت‌ها شاهد عمران و آبادانی هرچه بیشتر در این حوزه باشیم.

وی همچنین فرآیند ساخت و ساز در استان را تابع قوانین و مقررات خاص خود برشمرد و گفت: قطعا از ساخت و سازهای بدون مجوز و فاقد پارکینگ در حوزه شهر کرمانشاه جلوگیری و انعطاف پذیری در این زمینه برای مسئولین امر پذیرفتنی نیست.

دمیاد در ادامه بر حضور سرمایه گذاران توانمند و مطمئن مردم استان تاکید کرد و گفت: بدون شک از سرمایه گذاران باتعهد و توانمند بومی استان در این حوزه استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است در ادامه این نشست رحیمی مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهر کرمانشاه به تبیین و تشریح اقدامات انجام گرفته در حوزه بافت فرسوده پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز