خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

در برخورد با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز کوتاه نمی‌آییم

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۶۷

دستگاه‌های اجرایی مقابله جدی با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و افرادی را که قصد سو استفاده از اموال عمومی را دارند، باید در صدر کارهای خود قلمداد کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: دستگاه‌های اجرایی مقابله جدی با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و افرادی را که قصد سو استفاده از اموال عمومی دارند، باید در صدر کارهای خود قلمداد کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی در جلسه بررسی وضعیت پدیده زمین خواری که با حضور معاونین استانداری و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اگر هر گونه قصور و کوتاهی در امر مبارزه با زمین خواری را از هر دستگاهی مشاهده کنیم اولین برخورد لازم را با مدیر مربوطه بعمل می‌آوریم و سریعاً وی را به مراکز قضایی معرفی می‌کنیم زیرا در حفظ اموال عمومی با هیچ کس شوخی نداریم.

وی با بیان اینکه در امر مبارزه با پدیده زمین خواری به دنبال اجرای قانون هستیم، گفت: با جدیت این موضوع را مورد پیگیری قرار داه‌ایم و هر مدیر یا فردی در هر سمتی بخواهد در این خصوص مماشات داشته باشد با جدیت با چنین شخصی برخورد می‌کنیم.

رضایی بابادی تصریح کرد: از چند مدت گذشته این جلسه را در استان تشکیل داده‌ایم و در شهرستان‌ها نیز از فرمانداران خواسته‌ایم که با حساسیت ویژه موضوع را مورد پیگیری قرار دهند.

استاندار کرمانشاه گفت: در اجرای این موضوع با قاطعیت عمل خواهیم کرد زیرا افرادی هستند که تنها به فکر تصرف اموال عمومی و در این مسیر قصد ضربه زدن به منافع عموم را دارند.

وی افزود: مسئولین حقوقی در دستگاه‌های اجرایی باید هر چه سریع‌تر در زمینه مبارزه با زمین خواری فعال شوند و با همکاری مدیر دستگاه، افراد خاطی را به دادگاه معرفی کنند.

رضایی بابادی عنوان کرد: تشکیل این جلسه را به صورت مستمر و هر هفته در دستور کار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز