خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان:

جشنواره رسانه‌های قزوین سال آینده برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۴۷۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین و هشتمین دوسالانه نقاشی در سال آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدحسین اسماعیلی اظهار کرد: هشتمین دو سالانه نقاشی قزوین با هدف توسعه هنر نقاشی در استان و کشف، معرفی و حمایت از استعدادهای جوان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بیان کرد: این جشنواره پس از وقفه‌ای چند ساله به همت انجمن هنرهای تجسمی استان و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان احیا و در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: همچنین بر اساس مصوبه هفدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان مقرر شد هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین نیز پس از چند سال وقفه در سال ۱۴۰۰ برگزار شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین تصریح کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین با هدف قدردانی از تلاشگران و فرهیختگان عرصه رسانه، ارتقای محتوا و کیفیت رسانه‌های استان، ایجاد فضای رقابت مثبت، افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها، توسعه ظرفیت‌های موجود در رسانه‌های استان، آشنایی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی و همچنین بهره‌گیری از این قابلیت‌ها برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این جشنواره به منظور افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و پایگاه‌های خبری و با شرکت روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب رسانه‌های دارای مجوز رسمی برگزار خواهد شد.

استان قزوین دارای ۵۶ نشریه استانی، ۶۵ نشریه سراسری و ۱۶ خبرگزاری فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز