خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب خبر داد:

آغاز به کار میدان خرید و فروش دام در خوشاب خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۳۵۶

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب گفت: میدان عرضه دام زنده این شهرستان با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد ریال از محل تسهیلات پرداختی و با مشارکت سرمایه گذاری بخش خصوصی بهره برداری شد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم رودسرابی در این خصوص افزود: این واحد خدماتی در حوزه دامپروری شهرستان که دارای ظرفیت ۳۰۰ راس دام سبک و ۵۰ راس دام سنگین است و برای ۲۰ نفر بطور مستقیم و غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

رودسرابی با بیان اینکه شهرستان خوشاب دومین دارنده میدان دام در بین شهرستان‌های غرب خراسان است، گفت: شروع بکار این میدان نقش بسیار تاثیر گذاری در رونق دامپروری در شهرستان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از محصولات دام و طیور که توسط دلال‌ها عرضه می‌شود متاسفانه غیر بهداشتی است و موجبات بروز بیماری‌های مختلف را فراهم می آورد، گفت: بهترین راهکار در عرضه و توزیع دام، وجود میادین بهداشتی به همراه نظارت مناسب است.

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب با اعلام اینکه خدمات ارائه شده در این میدان تا پایان سال جاری رایگان بوده، ادامه داد: در میادین عرضه دام زنده متقاضیان به صورت مشهود چرخه توزیع را از نزدیک احساس می‌کنند؛ ضمن اینکه این برنامه‌ریزی در کاهش قیمت محصولات زنده دامی تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز