خبرگزاری کار ایران

زکی پور: بعضی شادی گل‌ها فقط در پرسپولیس ممنوع نیست / خوش شانس بودند و برنده شدند!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۷۱۶

مدافع تیم گل گهر سیرجان درباره بازی مقابل پرسپولیس تهران و محرومیت گادوین منشا صحبت کرد.

میلاد زکی پور در گفتگو با ایلنا درباره شکست پنج بر صفر مقابل پرسپولیس تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: واقعا نیمه اول خیلی بدشانس بودیم که توپ‌هایمان داخل گل نرفت، بازی در نیمه اول دست ما بود اما شانس نداشتیم. همینکه نتوانستیم گلزنی داشته باشیم به حریف فضا دادیم تا گلزنی کند.

او ادامه داد: اشتباه ما به نظرم روی حملات بود که روی ضدحملات گل‌خوردیم. بعد از اینکه عقب افتاده بودیم فشار می‌آوردیم تا گل بزنیم اما از آن طرف آنها حمله می‌کردند و فاصله بیشتر می‌‌شد. آنها از سرعت بازیکنانشان استفاده کردند و روز خوب‌شان بود که توانستند برنده شوند.

مدافع تیم گل گهر سیرجان درباره غیبت امیر قلعه نویی مقابل پرسپولیس همچنین گفت: نبود ایشان تاثیر زیادی روی روحیه بچه‌ها داشت. صد درصد عدم حضور ایشان روی نیمکت اثرگذار است و امیدواریم همیشه کنار زمین باشند.

زکی پور درخصوص غیبت گادوین منشا هم گفت: منشا واقعا اگر حضور می‌داشت صد در صد روی‌ نتیجه بازی تاثیرگذار بود. نمی‌دانم درباره محرومیت او چه بگویم ولی آنها خیلی خوش شانس بودند. نمی‌دانم چرا برخی شادی گل‌ها در پرسپولیس محرومیت نداشت اما در تیم‌های دیگر محرومیت دارد. این یک مقدار غیرواقعی است و اگر قرار است قانون اجرا شود پس باید برای تمام تیم‌ها به صورت یکسان برخورد شود. دست آقای قلعه نویی واقعا خالی است.

او ادامه داد: واقعا دست سرمربی ما خالی است و بازیکنی روی نیمکت نیست که بخواهند تعویق کنند. محسن کریمی هم در این بازی مصدوم بودند و اغلب بازیکنان ما آسیب دیده هستند. بازیکنانی به عنوان تعویضی بازی کردند که کمتر به کار گرفته می‌شدند.

زکی پور در اشاره به اینکه در نیم فصل دوم شرایط متفاوت خواهد بود یا خیر گفت: مسلما شرایط عوض می‌شود چون مرتضی تبریزی و رضا شکاری به ما اضافه می‌شوند. یکی دو بازیکن دیگر هم باشگاه جذب می‌کند و چون بازیکنان با کیفیتی هستند صد درصد شرایط متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز