خبرگزاری کار ایران

رزرو هتل و هتل آپارتمان مشهد و تور مشهد سفرهای گالیور

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۴۸۷

مشهد مقدس شهری است که به در زمان افشاری پایتخت ایران بوده و امروزه دومین شهر بزرگ ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در شمال شرقی کشور واقع شده است. از آنجا که مقبره مطهر حضرت امام رضا (ع)، در این شهر واقع شده است ، هر ساله بیش از 30 میلیون زائر ایرانی و حدود 1 میلیون زائر خارجی از این شهر و حرم مطهر امام رضا (ع) دیدن می کنند.

امروزه مشهد یکی از شلوغ ترین شهرهای ایران و خاورمیانه از نظر جذب گردشگر است. علاوه بر حرم مطهر امام رضا (ع) ، مساجد بزرگ ، قبور تاریخی، مدارس سنتی و بازارهای زیادی در مشهد وجود دارد که شما را به سفر و بازدید از شهر ترغیب می‌کند.

برنامه سفر تور مشهد مقدس:

روز اول در مشهد

بعد از رسیدن به مشهد مقدس از ترانسفر هماهنگ شده به هتل مشهد یا هتل آپارتمان مشهد رزرو شده میروید و اقامت خود در مشهد مقدس را آغاز میکنید و با توجه به اینکه رزرو هتل یا هتل آپارتمان شما نزدیک به حرم مطهر است می توانید در هر زمانی که مایلید به زیارت آقا امام رضا (ع) مشرف شوید.

روز دو در مشهد

مهمترین مکانی که بازدید از آن را نباید فراموش کنید حرم امام رضا (ع) است. ما حدود دو ساعت را در اینجا می گذرانیم و سپس شما از آرامگاه نادرشاه دیدن خواهید کرد. بعد از ظهر تا مقبره فردوسی حدود یک ساعت رانندگی خواهید داشت. و سپس در هتل مشهد یا هتل آپارتمان رزرو شده خود استراحت خواهید کرد.

روز سوم در مشهد

صبح بعد از خوردن صبحانه ، به سمت نیشابور سفر کوتاهی خواهید شد (حدود دو ساعت رانندگی است). به محض ورود به نیشابور  در حال بازدید از قدمگاه و  مقبره کمال الملک و سایر مکان های تاریخ این شهر خواهید رفت و سپس به مشهد مقدس بازگشته و بعد از زیارت در هتل مشهد رزرو شده استراحت خواهید داشت. بخشی از تایم هم میتوانید با بازار ها و مراکز خرید مشهد مقدس بروید.

روز چهارم برنامه بسته سفر تور مشهد

در این روز ، ما به شما توصیه می کنیم که از شهرستان شاندیز در نزدیکی مشهد که رودخانه های بسیار زیبایی دارد بازدید کنید و از زیبایی های طبیعی این منطقه ییلاقی لذت ببرید. همچنین می توانید صنایع دستی مانند گلیم و ... را از فروشگاه های شاندیز خریداری کنید. مکان دیگری که در سفر به مشهد نباید از دست بدهید طرقبه است که در 15 کیلومتری شهر واقع شده است. این منطقه ییلاقی تفریحی دیدنی و جذاب با آب و هوای مطبوع و خنک است. همچنین می توانید از روستای عنبران در 1 کیلومتری طرقبه که دارای پوشش گیاهی بسیار خوبی است و کل منطقه را معطر می کند بازدید کنید.

مشهد مانند دیگر شهرهای ایران دارای غذاهای محلی مانند چلو ماهیچه و شله مشهدی و حلیم ، دیگچه ، سوپ شلغم ، کوکو شیرین ، چلو ماهیچه میباشد. بهترین نوع شیشلیک را میتوانید در بهترین رستوران های شاندیز مشهد میل کنید.

مشهد دارای سوغاتی های مشهوری مانند زعفران ، تسبیح ، جواهرات عقیق و جا نماز و تسبیح است که می توانید آنها را از بازار رضا نزدیک حرم امام رضا (ع) ، بازار گوهرشاد و بازار مرکزی خریداری کنید. اگر مراکز خرید مدرن را ترجیح می دهید ، باید به خیابان سجاد مشهد که بسیاری از مراکز خرید در آن هستند بروید. مرکز خرید آرمان ، مرکز خرید الماس شرق ، مرکز خرید ملل ، مرکز خرید زیست خاور و مراکز خرید مشهور دیگر هستند که همگی گزینه های خوبی برای خرید در مشهد است.

معرفی تعدادی از هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد جهت رزرو :

هتل 5 ستاره مجلل پارس که در یکی از بهترین محله های مشهد واقع شده است در سال 2003 تاسیس شد و برای بهبود کیفیت خدمات و به روزرسانی امکانات در سال 2011 بازسازی شد. در نزدیکی نمایشگاه بین المللی مشهد و مراکز تجاری و خرید مدرن مانند مرکز خرید پروما ، برج تجاری آلتون ، مجتمع زیست خاور واقع شده است. در خارج از شلوغی مرکز شهر ، هتل پارس یکی از مناسب ترین گزینه ها برای کسانی است که برای اهداف تجاری به مشهد سفر می کنند.

علاوه بر این، هتل در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است و دسترسی راحت به چندین جاذبه گردشگری مانند منطقه ییلاقی تفریحی طرقبه ، منطقه تفریحی شاندیز ، آستان مقدس امام رضا (ع) ، بازار رضا ، مسجد گوهرشاد ، آرامگاه نادرشاه ، پارک آبی ایران را فراهم می کند. علاوه بر این ، هتل 5 طبقه پارس 229 اتاق و سوئیت مختلف با امکانات مدرن ، دو رستوران با غذاهای بین المللی و سنتی ، یک چایخانه سنتی ، فضای سبز ، چندین اتاق کنفرانس و سالن های تشریفاتی با صدای مدرن را در خود جای داده است. از امکانات هتل پارس مشهد میتوان به سیستم های ویدئویی و یک مجموعه ورزشی شامل زمین تنیس ، استخر ، سونا ، جکوزی ، سالن بدن سازی ، سالن بیلیارد ، اتاق دارت ، زمین اسکواش ، و قایق سواری اشاره کرد.

هتل 4 ستاره نگین پاسارگاد مشهد واقع در زمینی به مساحت 2000 متر مربع در خیابان شیرازی با زیربنای 27000 متر مربع در سال 2015 تاسیس شد. هتل نگین پاسارگاد مشهد  در فاصله حدود 10 دقیقه پیاده روی از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. یکی از محبوب ترین هتل ها برای زائران امام رضا (ع) است. هتل 17 طبقه نگین پاسارگاد 112 اتاق و سوئیت مختلف با امکانات مدرن ، رستوران هایی که غذاهای خوشمزه ایرانی و بین المللی ، کافی شاپ ها ، فضای پارکینگ را در خود جای داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز