خبرگزاری کار ایران

جذب و ساماندهی همیاران طبیعت در شهریار

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۸۳۲

حضور بخشداران و دهیاران شهرستان شهریار جلسه و کارگاه آموزشی جذب و ساماندهی همیاران طبیعت در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حسن مسعودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس و بهارستان در این جلسه به اهمیت اجرای طرح همیاران طبیعت پرداخت و افزود: با توجه به پراکندگی و وسعت زیاد عرصه های منابع طبیعی، مجموعه منابع طبیعی به تنهائی قادر به حفظ و احیای این عرصه ها نمی باشد که در این خصوص همیاران طبیعت می توانند منابع طبیعی را در ترویج فرهنگ منابع طبیعی و مشارکت در امور حفاظت، احیاء، توسعه و بهره برداری صحیح از این منابع ارزشمند یاری نمایند.

وی ادامه داد: برای بهره گیری از ظرفیت های آحاد جامعه، همیاران طبیعت در سه سطح شامل همیار طبیعت دانش آموزان، همیار طبیعت مروج و همیار طبیعت محافظ گروه بندی می شوند که در شهرستان شهریار همیاران طبیعت در قالب همیار طبیعت محافظ ساماندهی خواهند شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: همیاران طبیعت بازوان اجرایی منابع طبیعی به شمار می آیند که در امر حفاظت و احیای عرصه های منابع طبیعی با مجموعه منابع طبیعی مشارکت و همکاری می نمایند.

مسعودی بیان داشت: از آنجائی که حفظ و احیای عرصه های منابع طبیعی بدون مشارکت مردم تحقق نخواهد یافت، امیدواریم با عضویت داوطلبانه علاقمندان و دوستداران منابع طبیعی و همچنین همراهی و همکاری هرچه بیشتر بخشداران و دهیاران طرح همیاران طبیعت در سطح شهرستان شهریار به طور مناسبی ساماندهی شود.

 تقدیر فرماندار رباط کریم از منابع طبیعی

نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم طی مراسمی از حسن مسعودی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان های جنوب غرب پابتخت بخاطر اهتمام و تلاش وی در حفاظت از عرصه های ملی و صدور اسناد تک برگ تقدیر به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، گفتنی است در تقدیرنامه فرماندار شهرستان رباط کریم بر صیانت و حفظ حقوق بیت المال در اراضی منابع طبیعی و مبارزه با پدیده زمین خواری تأکید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز