خبرگزاری کار ایران

لوازم مورد نیاز جهت افتتاح یک کارواش ماشین

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۲۷۸

کارواش صنعتی به عنوان یکی از مهمترین ابزار آلات نظافت صنعتی شناخته می‌شود که می‌توان از آن برای شستشوی انواع مختلفی از سطوح استفاده کرد. اما برای آن که عملکرد کارواش صنعتی بهبود پیدا کند شما باید لوازم کارواش صنعتی را جانبی هستند خریداری کرده و کیفیت دستگاه خودتان را افزایش دهید.

لوازم کارواش صنعتی شامل چه مواردی هستند؟

هر کدام از لوازم کارواش صنعتی ویژگی های منحصر به فردی دارند که می‌توانند برای شما موثر باشند. به ویژه اگر شما می‌خواهید از کارواش صنعتی برای شستشوی خودروهای مختلف استفاده کنید و از آنها درآمد داشته باشید باید از لوازم کارواش صنعتی بیشتر در کار خودتان بهره ببرید.

یکی از مهمترین لوازم کارواش صنعتی بوم سفید می باشد که به ویژه در کارواش های خودرو به شدت مورد استفاده قرار میگیرد و دلیل آن هم پر تردد بودن این کارواش ها است. شما می توانید از کارهایش خودتان از بوم سقفی استفاده کنید تا بدون درهم پیچیدن شلنگ ها و بدون وارد شدن صدمه یک شستشوی باکیفیت برای خودروی خودتان یا هرکدام از مراجعه‌کنندگان تان داشته باشید. بوم های سقفی در انواع مختلفی تولید می شوند و متناسب با شرایط مختلف می توان از آنها استفاده کرد.

البته موارد بسیار زیاد دیگری هم هستند که به عنوان لوازم کارواش صنعتی از آنها استفاده می شود و ما در ادامه مهمترین آنها را خدمت شما توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید تا بتوانید این مطلب را به طور کامل مطالعه کرده و از اطلاعات موجود در آن استفاده کنید.

مهم ترین لوازم کارواش صنعتی

یکی دیگر از مهم ترین لوازم کارواش صنعتی لنس ها می باشند. لنس ها این گونه ای طراحی شده اند که با استفاده از آنها می توان بخش‌ هایی که  دسترسی به آنها دشوار می باشند را به آسانی نظافت کرد. نوعی از این وسایل به نام لنس دوقلو هم هستند که با استفاده از آنها می‌توان هم پاشش فوم و هم پاشش آب داشت که کاربرد بسیار خوبی برای یک لوازم کارواش صنعتی محسوب می شود. از وسایل و لوازم کارواش صنعتی می‌توانیم به سیستم زیر شویی هم اشاره کنیم.شما با استفاده از این لوازم کارواش صنعتی می توانید با فشار آب بالا و با استفاده از نازل های متعدد در زیر بدنه خودرو را به خوبی نظافت کنید. با توجه به اینکه یکی از مهمترین دغدغه های کارواش های مختلف شست و شوی زیر بدنه خودرو می باشد، برای کارواش ها بسیار موثر می تواند باشد.

یکی از مهمترین لوازم کارواش صنعتی که باعث می شود صرفه جویی بسیار خوبی در آب و هزینه کارواش ها به وجود بیاید تسبیح و برگشت آب می باشد. با توجه به اینکه بسیاری از کارواش ها از آب شهری برای شستشو استفاده می‌کنند و این آب شهری املاح زیادی دارد این دستگاه می‌تواند هم عمل تصفیه را برای رساندن آب مناسب برای نظافت خودرو داشته باشد و هم می‌تواند نسبت به صرفه جویی آب اقدام کند.

نکته آخر اینکه در مورد لوازم کارواش صنعتی و اهمیت آنها می‌توانیم به آن اشاره کنیم که کیفیت مواد شوینده می باشد که در این کار از آنها بهره می برید. برای آنکه نظافت خود را انجام دهید حتماً باید از مواد شوینده تخصصی خودرو استفاده کنید. یک پیشنهاد ویژه هم برای شما داریم. شما می توانید با کیفیت ترین و در عین حال ارزان قیمت ترین پمپ کارواش صنعتی را در مجموعه اینترنتی ما مشاهده نموده و در صورتی که علاقه داشتید نسبت به خرید آنها اقدام کنید. محصولاتی که در مجموع هم وجود دارند در کشور بی‌نظیر می باشند و فرصت خرید آنها یک فرصت طلایی برای شما محسوب می‌شود که بهتر است آن را از دست ندهید.

پمپ کارواش صنعتی برتولینی ایتالیا

امروزه پمپ کارواش برتولینی نامی کاملا آشنا برای صنایع مختلف به خصوص صنایع شستشوی صنعتی در جهان به شمار می آید. کمپانی برتولینی ایتالیا در حال حاضر از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان انواع پمپ کارواش، پمپ سمپاش، پمپ مه پاش و دیگر تجهیزات صنعتی و کشاورزی در دنیا شناخته می شود. در سال های گذشته انواع پمپ های کارواش از معایب متعددی نظیر وزن بالا، صدای بسیار زیاد و مصرف انرژی بالا برخوردار بودند اما با گذشت زمان کمپانی برتولینی با توجه به نیاز بازار و معایب انواع پمپ های کارواش اقدام به طراحی و تولید محصولات جدیدتری نمود. محصولات جدید از ابعاد کوچک تر، صدای بسیار کمتر، مصرف انرژی کمتر و کارایی بسیار بیشتری برخوردار بودند که نیاز صنایع مختلف را برطرف می کرد. از دیگر ویژگی های نسل جدید انواع پمپ کارواش که توسط برند برتولینی طراحی و تولید می شدند، می توان به سهولت در تعمیر و راه اندازی آن ها اشاره کرد.

برند برتولینی جزء اولین برند های تولید کننده انواع پمپ های پیستونی و دیافراگمی به شمار می آید که محصولات آن در سراسر جهان عرضه شده و می توان گفت جزء برند های کاملا بی رقیب در جهان شناخته می شود.

خصوصیات انواع پمپ کارواش برتولینی

لوازم مورد نیاز جهت افتتاح یک کارواش ماشین

ویژگی ها و خصوصیات محصولات کمپانی برتولینی به عنوان مهمترین و اصلی ترین عامل تمایز محصولات این برند با دیگر برند ها می باشد. همین عامل نیز باعث شده تا بسیاری از صنایع مختلف برای موارد مختلف از پمپ های تولید شده توسط برند برتولینی استفاده نمایند. از جمله مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات انواع پمپ کارواش برتولینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از تنوع بسیار بالا
  • برخورداری از کیفیت ساخت بالا
  • برخورداری از تمامی استاندارد های جهانی
  • برخورداری از ضمانتنامه و گارانتی معتبر
  • برخورداری از وزن بسیار کم
  • برخورداری از ابعاد کوچک
  • برخورداری از صدای بسیار کم
  • برخورداری از طراحی منحصربه فرد
  • سهولت در تعمیر و نگهداری
  • برخورداری از خدمات پس از فروش عالی در سراسر جهان
  • ساخته شده توسط با استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات پیشرفت

موارد ذکر شده تنها تعداد کمی از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات انواع پمپ کارواش برتولینی به شمار می آیند. در کمپانی برتولینی همواره تمامی محصولات در آزمایشگاه های پیشرفته کنترل کیفی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نظارت کاملی بر کیفیت محصولات انجام می شود.

طراحی و تولید انواع پمپ کارواش توسط کمپانی برتولینی با استفاده از بهترین متریال و آلیاژ نظیر استیل و برنج انجام می گیرد و همین عامل نیز باعث می شود تا محصولات نهایی از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و عوامل محیطی برخوردار باشند.

لوازم مورد نیاز جهت افتتاح یک کارواش ماشین

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز