خبرگزاری کار ایران

نقد و بررسی آنتی ویروس نود 32 با آنتی ویروس کسپرسکی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۲۱۰

بسیاری از افراد برای خرید آنتی ویروس دچار تردید هستند که آیا آنتی ویروس نود 32 بهتر است یا آنتی ویروس کسپرسکی ما در ادامه این مقاله به مقایسه این بین دو محصول معتبر جهانی می پردازیم تا به راحتی بتوانید محصول مورد نظر با توجه به نیازتان را خرید کنید .

آنتی ویروس نود 32 شرکت ESET

شرکت ESET  با ادغام دو شرکت در سال 1992 در کشور اسلواکی تاسیس شد و هم اکنون با انتشار نسخه های خانگی ESET NOD32 Antivirus ، ESET Internet Security و ESET Smart Security Premium در حال فعالیت است.

بعید است فردی کامپیوتر داشته باشد اما نام ESET  یا NOD32  را نشنیده باشد! این آنتی ویروس در ایران بسیار محبوب می باشد. به طوری که بین همه کشور ها ایران جز 5 کشور دنیا است که بیشترین تعداد نصب آنتی ویروس های شرکت ESET را برخوردار است.

در ایران بیشتر شرکت ESET  را با نود 32 میشناسند. اما این یک اشتباه است. نام برند این شرکت امنیتی ESET است و NOD32 یکی از نرم افزار های شرکت ESET است.

آنتی ویروس کسپرسکی

کاسپرسکی لب شرکتی چند ملیتی، در زمینه امنیت کامپیوتر، بوده که مقر اصلی آن در مسکو، روسیه و زیر مجموعه یک شرکت هدینگ در انگلیس می‌باشد. این شرکت محصولاتی با نام‌های ضدویروس کاسپرسکی، آنتی‌ویروس و آنتی‌ویروس موبایل را می‌سازد.

در حال حاضر این شرکت نیز مانند شرکت ESET  ازسه محصول خانگی به نام های Kaspersky Total Security  ، Kaspersky Internet Security  و Kaspersky Antivirus  معرفی کرده است.

نکته:

 ما در این مقایسه دو نرم افزار ESET Internet Security  و Kaspersky Internet Security  را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در ادامه مقایسه این دو نرم افزار امنیتی همراه ما باشید.

نقد و بررسی آنتی ویروس نود 32 با آنتی ویروس کسپرسکی

تست محافظت از کامپیوتر شخصی و ورودی ها

در در تست معتبر AV  در پایان سال 2020 هر دو شرکت ESET و شرکت Kaspersky  به خوبی توانستند امتیاز بالا 99 درصد را به خود اختصاص دهند که در نوع خود نسبت به سایر رقبا هم رده و گاه بهتر نیز بوده اند.

در این مقایسه ESET  با امتیاز 99.4 درصد  و Kaspersky  با امتیاز 99.7 درصد قرار گرفته اند که با اختلاف جزئی برنده این مقایسه شرکت Kaspersky  بوده است

مقایسه سرعت :

یکی از دلایل موفقیت و محبوبیت آنتی ویروس نود 32  در ایران سبک بودن فوق العاده و سرعت بی نظیر آن نسبت به سایر آنتی ویروس ها می باشد. در این مقایسه نیز نرم افزار نود 32  شرکت ایست از هسته سبک تری استفاده کرده و از نظر حجم فایل نصبی نیز با حجم 50 مگا بایت در برابر حجم 200 مگا بایتی شرکت کسپراسکی اختلاف فاحشی بین این دو وجود دارد در نتیجه برنده اصلی در مقایسه سرعت شرکت ESET  خواهد بود. اما اگر از سیستم های بروز تری برای نصب آنتی ویروس استفاده می کنید تاثیری در کیفیت و پایین آمدن سرعت سیستم با نصب نرم افزار کسپراسکی حس نمی کنید!

در مقایسه تست سرعت نرم افزار ESET Internet Security  برنده است.

مقایسه امکانات:

کمپانی ایست همواره تلاش کرده تا بهترین امکانات را برای آنتی ویروس نود 32 خود اضافه کند در این میان شرکت کسپرسکی نیز همان تلاش را بخوبی کرده و از نظر امکانات بیشتر این نرم افزار اینترنت سکیوریتی شرکت کسپرسکی می باشد که توانسته امکانات بیشتری را نسبت به رقیب خود داشته باشد.

در مقایسه امکانات نرم افزار Kaspersky Internet Security  برنده است.

مقایسه حجم آپدیت روزانه:

شرکت ایست همواره از قدیم تلاش کرده که حجم آپدیت های روزانه خود را همیشه کمتر از سایر رقبا قرار دهد. ایست با آپدیت منظم 4 بار در روز همواره حجمی بین 6 تا 12 مگابایت در روز را بخود اختصاص میدهد. اما نرم افزار اینترنت سکیوریتی شرکت کسپرسکی از حجم بیشتری در روز برای آپدیت فایل ها خود استفاده می کند که این حجم روزانه بین 18 تا 30 مگا بایت می باشد.

در مقایسه حجم آپدیت روزانه نرم افزار ESET Internet Security  برنده است.

مقایسه رابط کاربری:

هردو نرم افزار نهایت تلاش خود را کرده اند تا رابط کاربری ساده ای در نرم افزار خود بکار بگیرند در این مقایسه با توجه به سلیقه ای بودن رابط کاربری ما اظهار نظری نمی کنیم و این انتخاب را به خودتان می گذاریم تا خود تصمیم بگیرید کدام نرم افزار رابط کاربری بهتری دارد.

مقایسه هزینه:

خرید لایسنس نود 32 به نسبت خرید لایسنس کسپرسکی در ایران کمتر است دلیل آن هم نمایندگی بیشتر ESET در ایران می باشد  شما برای خرید آنتی ویروس نود 32 هزینه کمتری پرداخت می کنید.

در مقایسه قیمت نرم افزار ESET Internet Security  برنده است.

مقایسه مزاحمت در پاکسازی کرک ها :

در مقایسه پاک کردن کرک ها  شرکت ایست برای ما ایرانی ها که همواره دنبال کرک  کردن نرم افزار ها هستیم بهتر است این شرکت نسبت به  شرکت کسپرسکی به کرک ها و بدافزار ها کمتر حساسیت نشان داده و معمولا کرک های بازی و نرم افزار ها را بدافزار تشخیص نداده و آن را پاک نمی کند.

در این مقایسه ما برنده ای اعلام نمی کنیم زیرا کرک ها در واقع بد افزارهایی هستند که باید پاک شوند ولی در ایران بسیار از این کرک ها استفاده می شوند و در نتیجه احتمالا برای کاربران ایرانی نرم افزار های شرکت ESET  مناسبت تر است.

نقد و بررسی آنتی ویروس نود 32 با آنتی ویروس کسپرسکی

سخن آخر:

هردو شرکت ESET و Kaspersky  در زمینه نرم افزار های امنیتی خیلی قدرتمند هستند نمی توان به راحتی گفت این شرکت برتر از شرکت دیگر است. شرکت ایست لایسنس های آن با قیمت کمتری یافت می شود و همچنین برای ما ایرانی ها که به دنبال کرک کردن نرم افزار ها و بازی های پولی هستیم مناسب تر است و در صورتی که سیستم شما بروز نیست شرکت ایست منابع کمتری را اشغال می کند. اما اگر می خواهید امکانات بیشتری داشته باشید و همچنین قیمت محصول برای شما مهم نیست و سیستم شما پردازشگر و حافظه نسبتا خوبی برخوردار است  و مشکلی با پاک شدن کرک ها ندارید می توانید نرم افزار Kaspersky Internet Security  را در ویترین نرم افزار های امنیتی ویندوز خود قرار دهید.

در صورت تمایل برای خرید آنتی ویروس شرکت ESET ما سایت معتبر آی نود را به شما معرفی می کنیم.

این سایت با سابقه 11 ساله خود از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون  بیش از 200 هزار کاربر را در ایران پشتیبانی می کند.

همچنین این سایت نماینده شرکت ESET نیز می باشد و این باعث شده تا سایت آی نود بتواند قیمت های لایسنس نود 32 را نسبت به سایر رقبا تا 60 درصد کاهش دهد.

شما می توانید از لینک زیر اقدام به خرید لایسنس از سایت آی نود کنید.

آدرس سایت: https://inod.site

شماره تماس در واتساپ و تلگرام: 09910107231

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز