خبرگزاری کار ایران

نکات خرید بهترین حفاظ روی دیوار و نرده کشی پنجره و درب آپارتمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۶۲۴

استفاده از دوربین‌های امنیتی در بسیاری از موارد با از کار انداختن سیستم و یا خراب شدن دستگاه مشکلاتی ایجاد می‌کند، اما زمانی که از انواع حفاظ دیوار در ساختمان‌های خود استفاده می‌کنید، می‌دانید که تا چندین سال این میله‌های تیز و مقاوم می‌توانند از ساختمان شما محافظت کنند و حتی در صورت نبود شما در خانه از اموال شما حفاظت نمایند.

داشتن امنیت و آرامش اولین و مهم‌ترین عاملی است که همه ما انسان‌ها در زندگی به دنبال آن هستیم. امروزه استفاده از حفاظ روی دیوار برای آرامش خیال و امنیت خاطر در اکثر ساختمان‌ها مخصوصاً ساختمان‌هایی که دیوار کوتاهی دارند و یا در مناطق پر خطر قرار دارند، یک ضرورت محسوب می‌شود.

این حفاظ‌ها از جان و مال شما در برابر حیوانات و سارقین و افراد سودجو به داخل خانه محافظت می‌کند. همان‌طور که می‌دانید استفاده از  دوربین‌های امنیتی در بسیاری از موارد با از کار انداختن سیستم و یا خراب شدن دستگاه مشکلاتی ایجاد می‌کند، اما زمانی که از انواع حفاظ دیوار در ساختمان‌های خود استفاده می‌کنید، می‌دانید که تا چندین سال این میله‌های تیز و مقاوم می‌توانند از ساختمان شما محافظت کنند و حتی در صورت نبود شما در خانه از اموال شما حفاظت نمایند.

ایمن ترین حفاظ آهنی روی دیوار

 انواع مختلف بهترین حفاظ روی دیوار یا نرده دیوار عبارتند از:

  • حفاظ شاخ گوزنی: همانند مدل شاخ گوزن ساخته و با میلگردهای برنده برای ایجاد ایمنی از ساختمان کاربرد دارد.
  • حفاظ بوته‌ای: مدل حفاظ بوته ای نیز همانند مدل قبل می‌باشد و برای محافظت از منازل مسکونی، مدارس، باغ و شرکت‌ها به صورت معمول استفاده می‌شود.
  • حفاظ نیزار: به شکل یک نیزار طراحی می‌شود که ضریب امنیت بالا، کیفیت و نوع طراحی جالب آن باعث فراهم شدن میزان زیاد رضایت خاطر مشتریان شده است. از این مدل نیز می‌توانید برای حفاظ پنجره نیز استفاده کنید.
  • حفاظ لاله‌ای: حفاظ لاله ای از مدل‌های جدید نرده دیوار می‌باشد که به شکل گل لاله است. این مدل حفاظ که در قسمت بالایی خود شاخه‌ها به صورت نامنظم تعبیه شده‌اند، باعث شده که امنیت لازمه را برای مکان مورد نظر فراهم نمایند.
  • حفاظ لیلیوم: حفاظ روی دیوار لیلیوم نیز به شکل گل لیلیوم طراحی شده که هر بوته این حفاظ دیوار تعداد قابل توجهی گل لیلیوم نما و در مقایسه با سایر حفاظ‌ها قیمت بالاتری داشته باشد.
  • حفاظ آبشاری: مدل حفاظ آبشاری به این صورت است که سرنیزه‌های تیز به صورت آبشار به سمت پایین خم شده‌اند که مانع از ورود افراد ناشناس به داخل مکان مورد نظر خواهند شد.

 

نرده آهنی( حفاظ ) روی دیوار یکی از محصولات حفاظتی بسیار کاربردی محسوب می شود که با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها می توان سبب تضمین امنیت گردید. این محصول حفاظتی به گونه ای تولید شده است که دارای ضریب امنیت بسیار بالایی است و به واسطه همین امر مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. حفاظ آهنی روی دیوار به گونه ای است که با نصب آن بر روی تمام مدل دیوارها می توان از ورود سارقان به داخل ساختمان ها جلوگیری به عمل آورد و از این طریق به فضایی امن و منحصر به فرد دسترسی یافت.

بهترین درب آکاردئونی آپارتمان

حفاظ درب  بیشترین کاربرد را برای حفاظت از حریم شخصی و ایمن سازی مورده استفاده قرار میگیرد. حفاظ درب آکاردئونی به نوعی حفاظ گفته می شود که اغلب جهت حفاظت از درب ورودی واحدهای آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازه ها و انباری ها و مکان های دیگر نیز بکار گرفته میشود. شاکله اصلی حفاظ آکاردئونی تسمه های فلزی بوده که توسط پیم های فلزی به همدیگر وصل شده و در قابی فلزی قرار میگیرد که بصورت ریلی در محور عرض درب حرکت می کند.

حفاظ درب آکاردئونی همان طور که از اسمش پیدا است برگرفته از ساز آکاردئون می باشد و طراحی و ساخت آن الهام گرفته از این ساز می باشد. البته نام های دیگری چون در کشوئی ، در کرکره ای و... نیز به این نوع از در به شکل عامیانه گفته می شود. هدف اصلی از ساخت و طراحی محافظ آکاردئونی استفاده نمودن بهینه از فضا و حفظ امنیت می باشد. درب نرده آکاردئونی با توجه به این که تاشو می باشند پس از جمع شدن جای کمی را گرفته و به این ترتیب فضای بسیار کمی را اشغال می نمایند که سبب بهینه سازی فضای خواهد شد.

 

نکات خرید بهترین حفاظ روی دیوار و نرده کشی پنجره و درب آپارتمان

 

درب های آکاردئونی فلزی به راحتی با دست جابجا شده و علت آن نیز شبکه ای بودن آن است. این اجناس در ابعاد برابر با درب فلزی وزن کمتری را دارا هستند و می توان آن ها را جایگزین درب های ریموت دار پارکینگ کرد که علاوه بر وزن زیاد و سنگینی فضای زیادی را اشغال می کند. حتی می توان ریموت را روی این درب ها متصل نمود و مسئله باز و بسته شدن دستی را بدین طریق از بین برد.

حفاظ ضد سرقت درب آکاردئونی یکی از محبوب ترین حفاظ های درب و پنجره محسوب می شود زیرا علاوه بر قیمت مناسب نرده حفاظ های آکاردئونی،میتوان آن را آخرین سد ورودی برای فرد غیر مجازی که وارد ساختمان شده است، دانست. بنابراین استفاده از آن امنیت منزل شما را تا حد بسیار بالایی تضمین میکند به شرطی که درب آکاردئونی که تهیه میکنید کاملا براساس استاندارد های روز امنیتی و با مواد اولیه بسیار مرغوب و درجه 1 ساخته شده باشد.

بهترین حفاظ پنجره ساختمان ( نرده کشی پنجره ساختمان )

  • برای پنجره های دوجداره بدون قفل های خاص، از یک میخ استفاده کنید تا باز کردن پنجره سخت تر شود. سوراخی شیب دار در قاب بالای پنجره پایین و به سمت پایین قاب بالا (اما نه از میان آن) ایجاد کنید. برای امنیت پنجره، یک سنجاق یا میخ را در این سوراخ قرار دهید.
  • پنجره های دوجداره معمولاً دارای چفت هستند. نمی توان از این چفتها به جای قفل استفاده کرد و فقط پنجره ها را در مقابل آب و هوا بسته نگه می دارد.
  • ایمن نگه داشتن پنجره های لولادار (اگر از بهترین نوع نباشند) دشوار است. اگر پنجره مجهز به قفل محکمی نیست، بهتر است در قسمت داخلی پنجره ساختمان حفاظ یا توری نصب شود. اطمینان حاصل کنید که در صورت بروز آتش سوزی می توان آنها را جدا کرد.
  • پنجره های نوع محوری و سایه بانی امنیت خوبی ندارند زیرا پانل های پنجره قابل جدا شدن هستند. در قسمت داخلی این نوع پنجره یا توری فلزی نصب کنید یا آن را با نوع مطمئن تر که حفاظ پنجره ساختمان است، جایگزین کنید.
  • اگر پنجره در اتاق خوابی است که درب خارجی ندارد، هرگونه حفاظ امنیتی پنجره باید بدون استفاده از ابزار و دانش خاصی از داخل باز شود.
  • بوته ها، درختچه ها و درختان را از پنجره دور کنید. پنجره های پوشیده یا پنهان، مکانی ایده آل برای وارد شدن افراد ناشناس به خانه خواهد بود.  

صاحب خانه باید حفاظ پنجره نصب کند، قانون است؟ زمانی که مستاجری با کودک ۱۰ ساله یا کوچکتر در آپارتمان زندگی می‌کند و یا به طور منظم زمان زیادی را در آنجا سپری می‌کند، صاحب خانه باید حفاظ پنجره نصب کند. حفاظ پنجره تنها زمانی که کف پنجره شش فوت بالاتر از سطح خارجی پنجره باشد و یا شرایط خطرناک دیگری وجود داشته باشد در پنجره طبقه اول نصب می شود. پنجره ‌هایی که به عنوان خروجی آتش عمل می‌کنند و یا این که برای باز شدن طراحی نشده اند، نیازی به حفاظ پنجره ندارند. در یک ساختمان مسکونی، تعاونی یا آپارتمان، مستاجری که کودک زیر ۱۰ سال دارد و یا به طور مرتب در آنجا زندگی می‌کند و یا به طور منظم هزینه زیادی را در آنجا صرف می کند و بدون بیرون رفتن از آپارتمان به راهرو دسترسی دارد، با نوشتن درخواستی کتبی می تواند مسئول ساختمان را موظف به نصب حفاظ برای پنجره‌ های راهرو کند.

 

نکات خرید بهترین حفاظ روی دیوار و نرده کشی پنجره و درب آپارتمان

 

قیمت حفاظ پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد. ۱- طول و عرض پنجره: هر چه پنجره ساختمان بزرگتر باشد و طول و عرض بیشتری داشته ب اشد، قیمت حفاظ هم بالاتر خواهد بود. ۲- جنس حفاظ پنجره: حفاظ پنجره فلزی می‌تواند از میلگرد، قوطی یا فرفورژه ساخته شود. هر چه تراکم آهن مورد استفاده بیشتر باشد وزن حفاظ بیشتر شده و قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. ۳- طرح حفاط پنجره: طرح حفاظ هم روی قیمت آن مؤثر است.

مدل های حفاظ پنجره : 1- حفاظ آکاردئونی پنجره 2- حفاظ پنجره نرده ای آهنی ساده 3- فرفورژه 4- مدرن 5- دوجداره 6- کلاسیک 7-پروفیلی 8-فلاور باکس(شکم دار یا باکس گل) به طور کلی باید در نظر داشت که نرده آهنی فرفورژه با توجه به تعداد گل های آن از قیمت بالاتری هم برخوردار است ولی حفاظ نرده ای ساده نسبت به آن ارزان تر می باشد که متناسب با سلیقه و بودجه افراد می توان هر یک از این حفاظ ها را برای پنجره های منازل مسکونی خود خریداری نمود و حس امنیت و آسایش و زیبایی و خلاقیت را به خانه ها برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز