خبرگزاری کار ایران

تماشاخانه سنگلج ۱۱ شهریور تعطیل است

کد خبر : ۱۰۰۹۱۵

نمایش «مضحکه گرگ ساختار شکن» تا ۱۱ شهریور به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) اجرا ندارد و این تماشاخانه تعطیل است.

ایلنا: نمایش «مضحکه گرگ ساختار شکن» که با کارگردانی شاهین کربلائی طاهر در تماشاخانه سنگلج درحال اجراست تا ۱۱ شهریور به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) اجرا ندارد و این تماشاخانه تعطیل است.
به گزارش ایلنا، نمایش «مضحکه گرگ ساختار شکن» از دوشنبه ۱۲ شهریور ماه اجرای خود را از سر می‌گیرد و تا ۲۳ شهریورماه پذیرای تماشاگران خواهد بود.
این نمایش نوشته مشترک شاهین کربلائی طاهر و فرهاد نقدعلی است که از ۲۷ مرداد در تماشاخانه سنگلج درحال اجراست.
˝ﻣﻀﺤﮑﻪ ﮔﺮگ ﺳﺎﺧﺘﺎر ﺷﮑﻦ˝ ﺑه ﺷﯿﻮه ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺗﺨﺖ ﺣﻮﺿﯽ است و براساس اﺳﻠﻮب ﺗﺌﺎﺗﺮ ﻏﺮﺑﯽ اﺟﺮا ﻣﯽﺷﻮد. این نمایش روایتگر داستان ﮔﺮﮔﯽ است ﮐﻪ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ھﻮﯾﺖ اﺻﻠﯽ ﺧﻮد ﺑﺎ اﺷﺨﺎص و ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ھﺎی طﻨﺰ ﮔﻮﻧﻪ ﻣﻮاﺟﻪ ﻣﯽﺷﻮد.

در این نمایش بازیگرانی چون جواد پورزند، علی عامل هاشمی، حمید رحیمی، ابراهیم عزیزی و ارسطو خوش رزم ایفای نقش دارند. همچنین مهدی صفاری‌نژاد دستیار کارگردان و مدیر تولید، شاهین کربلایی طاهر طراح صحنه و لباس، مهرداد مهابادی گرافیست، پوریا خلج عکاس، طهمورث امینی سرپرست گروه موسیقی است و طهمورث امیری نوازنده تار، ایمان قطبی نوازنده تمبک، خسرو مقصودی نوازنده کمانچه و هدیه ملکی‌پور نوازنده قانون است.
نیلوفر یوسفی تنظیم اشعار، نسیم یاقوتی ساخت عروسک، بابک بیگی منشی صحنه، حسین پروازی مدیر صحنه، مسعود الله دادی تدارکات و گروه پارکینگ تبلیغات نمایش را به عهده دارد.
علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند از ۲۷ مرداد تا ۲۳ شهریور ماه هر روز ساعت ۲۰ و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه و با قیمت بلیت ۱۰ هزار تومان در تماشاخانه سنگلج به نشانی پایین‌تر از میدان حسن آباد، خیابان بهشت به تماشای این نمایش بنشینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز