خبرگزاری کار ایران

نامه وزیر صمت به وزیر اقتصاد:

لزوم ارائه آمار و اطلاعات کامل تجارت خارجی از سوی گمرک به سازمان توسعه تجارت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۱۳۰

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار ارائه آمار و اطلاعات کامل تجارت خارجی از سوی گمرک ایران به سازمان توسعه تجارت ایران شد.

به گزارش ایلنا از سازمان توسعه تجارت ایران، در نامه وزیر صمت به وزیر اقتصاد با اشاره به لزوم ارائه آمار و اطلاعات کامل تجارت خارجی کشور از گمرک ایران عنوان شده است: سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی تجارت خارجی کشور جهت انجام سیاستگذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌‎های کلان این حوزه، نیاز به فیلدهای کامل اطلاعاتی صادرات و واردات دارد.  لذا با عنایت به مکاتبات متعدد انجام شده توسط سازمان توسعه تجارت ایران با گمرک ج. ا. ایران در خصوص اخذ آمار و اطلاعات کامل و بهنگام تجارت خارجی کشور، متأسفانه از خردادماه سال 1398 اطلاعات ماهانه ارسالی از سوی گمرک ج. ا. ایران به سازمان مذکور به صورت کامل و مطابق با فیلدهای مورد نیاز صورت نگرفته است. 

همچنین در این نامه آمده است: با استناد به مصوبه شورای‌عالی توسعه صادرات غیرنفتی در این زمینه و پیگیری‌های سازمان توسعه تجارت ایران، مبنی بر لزوم ارائه داده‌ها و اطلاعات بهنگام و کامل اقدام لازم در این خصوص صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز