خبرگزاری کار ایران

امیر حاتمی:

دکتر فخری‌زاده دارای یک وجه علمی بالا و سابقه طولانی در نوآوری‌های دفاعی کشور بودند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۰۸۰

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دکتر فخری‌زاده از چهره‌های بزرگ صنعت دفاعی کشور بودند و در خصوص بیماری کرونا تلاش‌های بسیاری را برای این بیماری انجام دادند

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر حاتمی درباره ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان گفت: ترور دکتری فخری‌زاده امروز بعداز ظهر صورت گرفت، ایشان زخم برداشتند و  با شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند؛ دو تن از همراهان ایشان مجروح شدند که متاسفانه علی رغم تلاش تیم پزشکی ایشان شهید شدند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: گزارشاتی که از تیم همراه ایشان و صحنه داریم این است که ابتدا خودرو حامل ایشان مورد تیراندازی قرار می‌گیرد و بعد از لحظاتی حدود  ۱۵ ثانیه  بعد نیسان که حامل مواد منفجره که در محل بوده است منفجر می‌شود که  جمع اینها جراحاتی را به ایشان وارد می‌کند که به شهادت می‌رسد.

وی درباره اینکه چرا تروریست‌ها دکتر فخری زاده را برای ترور انتخاب کرده‌اند، گفت: ایشان معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و دفاعی کشور بودند .دارای یک وجه علمی بالا و سابقه طولانی در نوآوری های دفاعی کشور هستند. شاگردان بسیار زیادی را تربیت کردند که کارهای  بزرگ و پرثمری در این حوزه انجام دادند.

امیر حاتمی خاطر نشان کرد: دکتر فخری زاده در همین صحنه مبارزه مردم با کرونا یکی از پیشگامان  صنعت دفاعی در این حوزه بود،  آماده کردن کیت تشخیص کرونا بود توسط مجموعه تحت مدیریت ایشان انجام شد.

وی در پایان گفت: دکتر فخری زاده یک عنصر موثر بود و  کار دشمن در این مواقع  روشن است ، هر جایی هر فردی برای ملت عزیز ایران یک گام موثر و بلند برداشته دارد مورد تهاجم دشمن است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز