خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری الوند سه ماه مزد عقب افتاده دارند/بازرس شهرداری: همه مطالبات را تا پایان شهریور می‌پردازیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۸۲۲

درحالی‌که مشکل عدم پرداخت دستمزد معوقه نزدیک به ۱۰۰ کارگر خدماتی شهرداری الوند در استان قزوین هنوز ادامه دارد، بازرس شهرداری الوند گفت: تا آخر شهریور ماه سال جاری همه مطالبات معوقه کارگران پیمانکاری شهرداری پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نعیمی در تشریح مشکلات شهرداری الوند و کارگرانش گفت: مهمترین موضوع در شهرداری الوند تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران است. در حال حاضر کارگران خدماتی شهرداری الوند چندین ماه مطالبات معوقه دارند که این موضوع آنها را در شرایط سخت مالی قرار داده است.

بازرس شهرداری الوند با بیان اینکه بخشی از مشکلات مالی شهرداری الوند به تخلفات مالی پیمانکاران برمی‌گردد، افزود: علاوه بر آن اختلافات مالی زیادی با پیمانکاران مجموعه شهرداری داریم بطوریکه این اختلافات مالی از سوی پیمانکاران پذیرفته نمی‌شود.

به گفته وی، بخش دیگری از مشکلات شهرداری الوند مربوط به بدهی‌های مالی آن به نهادهای دولتی و خصوصی است، افزود: این مشکلات از مدتها قبل در زمان مدیریت شهردار سابق بوجود آمده به طوری که از سال ۹۳ شهرداری هر ماه منابع مالی زیادی بابت پرداخت این بدهی‌ها هزینه می‌شود.

بازرس شهرداری الوند با تاکید بر اینکه مشکلات و چالش‌های شهرداری الوند ریشه در گذشته دارد، افزود: شهرداری الوند قصد دارد هر ماه با تزریق منابع مالی قابل توجهی به پیمانکاران به مرور تا پایان شهریور ماه همه بدهی مزدی کارگران را پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز