خبرگزاری کار ایران

کارگران آبفای شیراز: عیدی را قبل از پایان سال بپردازید!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۶۴۴

کارگران کنتورنویس آبفای شیراز ، خواستار پرداخت معوقات مزدی قبل از پایان سال شدند.

یکی از کارگران کنتورنویس آبفای شیراز در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: از بهمن ماه سال جاری حقوق طلبکاریم و باتوجه به مخارج سنگین سال نو از آبفا می‌خواهیم مطالبات مزدی ما را به همراه عیدی و پاداش سال جاری، قبل از پایان سال پرداخت کند.

به گفته وی؛ هم اکنون کارگران کنتورنویس در مجموعه آبفای شیراز به صورت پیمانکاری مشغول به کارند. کارگران همواره در روزهای پایانی سال نگران تامین نیازهای خانواده‌های خود برای نوروز هستند.

براساس گفته این کارگر؛ برخی کارفرمایان شرکت‌های پیمانکاری، پرداخت عیدی و سایر مطالبات کارگران خود را به روزهای پایانی سال و شب عید موکول می‌کنند که در این صورت کارگران با توجه افزایش قیمت‌ها توان خرید را از دست می‌دهد.

این کارگر با بیان اینکه بهانه شرکت پیمانکار برای تاخیر در پرداختِ عیدی و سایر مطالبات معوقه، کمبود منابع مالی در آب وفاضلاب است، افزود: ما کارگران خواستارِ دریافت عیدی حداقل تا چند روز آینده هستیم.

وی گفت: کارگران آبفای شیراز از ترس اخراج، توان اعتراض ندارند؛ ما از مسئولان درخواست داریم در رابطه با معوقات مزدی ما اقدامات مقتضی را صورت دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز