خبرگزاری کار ایران

یک نامزد انتخابات مجلس مطرح کرد:

کمک به معیشتِ کارگران از اهدافم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۰۲۳

مریم باقری شادهی گفت: از مشکلات معیشتی و سایر مشکلات مطلع هستم و وظیفه خود می‌دانم برای حل مشکلات معیشتی، کمک به جوانی جمعیت، کمک به اشتغال جوانان تحصیلکرده بیکار، قشر کارگر و افزایشِ دستمزدِ آن‌ها، تخصیص تسهیلاتِ بیشتر به کارگران و پوشش بیمه‌ای بهتر و بیشتر، در صورتِ انتخاب، اقداماتِ لازم را برای مردم کشور انجام دهم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مریم باقری شادهی (نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی)، در خصوص هدف خود از کاندیداتوری انتخاباتِ مجلس دوازدهم گفت: با استعانت از پروردگار متعال با هدف حل مشکلات مردم به عنوان نماینده قشر آسیب‌پذیر جامعه، به عنوان کاندیدا در این دور از انتخابات مجلس شرکت خواهم کرد. 

وی گفت: از مشکلات معیشتی و سایر مشکلات مطلع هستم و وظیفه خود می‌دانم برای حل مشکلات معیشتی، کمک به جوانی جمعیت، کمک به اشتغال جوانان تحصیلکرده بیکار، قشر کارگر و افزایشِ دستمزدِ آن‌ها، تخصیص تسهیلاتِ بیشتر به کارگران و پوشش بیمه‌ای بهتر و بیشتر، در صورتِ انتخاب، اقداماتِ لازم را برای مردم کشور انجام دهم و به پاس خون شهدای کشورم و برای سربلندی ایران قدمی هر چند کوچک به اندازه یک شهروند تهرانی بردارم و در حد توان به مردم شهرم و کشورم خدمت کنم. می‌خواهم گوش شنوای مشکلات مردم سرزمینم باشم و برای حل مشکلاتِ آن‌ها تلاش کنم. 

باقری در خصوص سوابق تحصیلی و کاری خود گفت: حافظ قرآن هستم و افتخارِ معلمی قرآن درالقرآن خانه کارگر و معلمی پیش دبستانی و مهد قرآن را دارم و به سمت استاد برتر دارالقرآن خانه کارگر رسیده‌ام. 

وی همچنین در خصوص سوابق تحصیلیِ خود گفت: کارشناس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، کارشناس ارشد آموزش بهداشت و تحصیل در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه علامه، از جمله سوابق تحصیلیِ بنده است. 

باقری گفت: سمت‌هایی چون کارشناس امور بیمارستانِ بیمارستان ولیعصر، مشاور و کارشناس تلفنی بیماری کرونا در سامانه تلفنی ۴۰۳۰ را داشته‌ام. کارهای پژوهشی و همکاری در تالیف کتاب در دانشگاه تربیت مدرس از دیگر سوابقِ حرفه‌ای بنده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز