خبرگزاری کار ایران

توضیحات مدیرعامل هلدینگ داروگر درباره اخراج یکی از کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۱۳۱

«بیژن اسمعیلی» مدیرعامل هلدینگ داروگر اخراج فرهاد مختاری (رئیس شورای اسلامی کار کارگران کارخانه داروگر تهران) را ناشی از اقدامات تحریک‌آمیز وی برای تعطیلی کارخانه عنوان کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «بیژن اسمعیلی» مدیرعامل هلدینگ داروگر با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری ایلنا، پیرامون ابهام‌هایی که در رابطه با اخراج فرهاد مختاری (رئیس شورای اسلامی کار کارگران کارخانه داروگر تهران) وجود دارد توضیحاتی را ارائه کرد.

متن کامل این پاسخ که به منظور روشن ساختن ذهن مخاطبان رسانه‌ها منتشر شده، به شرح زیر است:

احتراماً عطف به خبر منتشره در مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۷با کد ۱۳۷۸۴۱۵ در خصوص اخراج آقای فرهاد مختاری به استحضار می‌رساند: شرکت سهامی عام کف (داروگر) پس از مدت‌ها که با مشکلات عدیده در امر تولید روبرو بوده است، با تلاشهای بسیار و مشقات فراوان مواد اولیه برای تولید محصولات خود را فراهم نموده و موفق گردید خطوط تولید را در کارخانه مجدداً راه اندازی نماید. بر اساس مفاد استشهادیه که به امضاء ۳۹ نفر از کارگران کارخانه شرکت سهامی عام کف رسیده است، متأسفانه آقای فرهاد مختاری در مورخ ۲۴/۴/۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح با سوءاستفاده از موقعیت خود، اقدام به تحریک کارگران و جوسازی و اغتشاش نموده و خطوط واحد تولیدی را بسته و تولید شرکت را مختل و متوقف ساخته و اقدام به فحاشی به کارگران حاضر و مدیران شرکت نموده است و با این اقدامات، موجبات تجمع و رعب و وحشت کارگران را فراهم آورده که موضوع در گزارش نیروی انتظامی نیز منعکس شده است. باتوجه به رخداد‌های فوق الذکر که حکایت از انحراف و تخلف نامبرده از وظایف قانونی موضوع بنود الف، د، ه– ماده ۱۳ قانون تشکیل شوراهای اسلامی کار داشته و نیز نظر به اتمام قرارداد نامبرده و بیم انجام اقدامات مخل تولید و مخرب، فعلاً از ورود ایشان به کارخانه جلوگیری شده تا موضوع طبق قانون مجازات اسلامی و از طریق مرجع قضائی مورد پیگیری قرار گیرد.

لذا تقاضا دارد بر اساس قانون مطبوعات نسبت به انعکاس عین جوابیه و نامه ارسالی دستور مقتضی مبذول فرمایید. باتوجه به کذب بودن مفاد سایر موارد مندرج در خبر، موضوع تحت عنوان افتراء و نشر اکاذیب مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز