خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو از کارگر فداکار آب وفاضلاب فهرج قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۳۱۹

وزیر نیرو طی مراسمی از کارگر اداره آب و فاضلاب فهرج در استان کرمان که در سرمای شدید هوا برای جلوگیری از قطعی آب شهر، خود را درون چاله آب انداخته بود، قدردانی نمود.

به گزارش ایلنا، در مراسم قدردانی وزیر نیرو از کارگر اداره آب و فاضلاب فهرج در استان کرمان که با حضور مدیران ارشد صنعت آب کشور برگزار شد، از ««حمید عبدالله دخت» » کارگر فداکاری که مانع قطع شدن آب شهر فهرج در سرمای شدید شده بود، تقدیر شد.

علی‌اکبر محرابیان (وزیر نیرو) در این مراسم ضمن تقدیر از اقدام فداکارانه کارگر اداره آب و فاضلاب فهرج با بیان اینکه این کارگر با اقدام فداکارانه توانست مانع قطعی آب شهر شود، افزود: ما افتخار می‌کنیم در مجموعه‌ای به مردم خدمت‌رسانی می‌کنیم که ایثار و فداکاری همواره الگوی آن‌هاست.

وی گفت: داستان دهقان فداکار را در کتاب‌های درسی دوران دانش‌آموزی فراموش نمی‌کنیم، به اعتقاد من، امروز در سرزمین ما، دهقان‌های فداکار بی‌شماری وجود دارد.

وی با اشاره به اقدام فداکارانه «حمید عبدالله دخت» کارگر اداره آب و فاضلاب فهرج، ادامه داد: این کارگر فداکار در سرمای شدید هوا با خدمت‌رسانی ارزشمند از قطعی آب شهر و به دنبال آن خسارات ناشی از ترکیدگی لوله به منازل اطراف جلوگیری کرد؛ این اقدام برای ما و مردم این سرزمین الگویی ارزشمند است.

گفتنی است؛ طی چند روز گذشته تصاویری از یک کارگر آب وفاضلاب فهرج در رسانه‌های خبری منتشر شده بود که در سرمای شدید با ورود به چاله آب تلاش می‌کرد مانع قطعی آب شهر خود شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز