خبرگزاری کار ایران

صندوق بازنشستگان فولاد خبر داد:

تشکیل جلسه پیگیری اصلاح حقوق بازنشستگان صنعت فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۰۹۲

در جلسه‌ دبیر هیات امنای تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه وزارت کار با مدیرعامل و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی فولاد مسایل بازنشستگان فولاد بررسی و اصلاح حقوق بازنشستگان فولاد پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، در جلسه‌ دبیر هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیرعامل و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی فولاد مشکلات و مسایل بازنشستگان فولاد بررسی و اصلاح حقوق بازنشستگان فولاد پیگیری شد.

 در این جلسه که روز شنبه بیست و نهم مردادماه و تا پاسی از شب به طول انجامید، حسین عامریان (مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد) با تشکر از پیگیری‌های احمد خانی نوذری (دبیر هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) برای حل مشکلات بازنشستگان فولاد برخی از اقدامات و دستاوردهای صندوق را در تکریم بازنشستگان، ارتقای خدمات رفاهی و درمانی و بهبود بازدهی دارایی‌ها تشریح کرد.

وی گفت: ما در مقابل بازنشسته نبوده بلکه در کنار بازنشسته هستیم  و در عین حال با سیاست‌های کلی دولت انقلابی آیت الله رئیسی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بازنشستگان همراهی و هماهنگی کاملی داریم.

خانی نوذری نیز با تشکر از گزارش ارائه شده در جلسه و با تمجید از دستاوردهای صندوق بازنشستگی فولاد در دوره مدیریت جدید بر پیگیری موارد مطرح شده تاکید کرد.

گفتنی است معاونان و مدیران ارشد صندوق نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز