خبرگزاری کار ایران

برگزاری خستین مسابقات بین المللی مهارت IFSC در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۴۲۰

مهرداد عظیمی گفت: این مسابقات از ۲۳ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان آغاز می‌شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - ۲۰۲۴) به میزبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد. 

مهرداد عظیمی (رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای) گفت: این مسابقات از ۲۳ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان آغاز می‌شود. 

به گفته وی در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان در حوزه فناوری اطلاعات در ۶ رشته مهارتی توسعه نرم افزارهای موبایل، تکنولوژی وب، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار، طراحی مهندس مکانیک CAD و فناوری طراحی گرافیک با هم به رقابت می‌پردازند. 

عظیمی افزود: این دوره از مسابقات با حضور شرکت کنندگان کشورهای غنا، نیجر، روسیه، قزاقستان، کره جنوبی، برزیل، بنگلادش، سنگاپور، مالزی، ژاپن، آفریقای جنوبی، ترکمنستان و ایران برگزار می‌شود. 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: شرکت کنندگان بر اساس شاخص‌های تعیین شده از طرف دفتر مسابقات بین المللی مهارت و طبق استانداردهای بین المللی توسط مدیران رشته، کارشناسان مسئول و کارشناسان داور مدعو (شامل کارشناسان درون یا برون سازمانی و کارشناسان معرفی شده از سوی برگزارکننده رویداد یا شرکای راهبردی) مورد سنجش قرار می‌گیرند و ارزیابی نتایج مطابق دستورالعمل نحوه ارزشیابی پروژه‌ها و با استفاده از فرم‌های سیستم ارزشیابی مسابقات (CIS) انجام می‌پذیرد. 

وی خاطرنشان ساخت: رئیس هیئت داوری، کارشناس ارشد، معاون کارشناس ارشد، سوپروایزر کارگاه، کارشناس و کارشناس مترجم و شرکت کننده گروه اجرایی مسابقات جهانی را تشکیل می‌دهند. 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دیپلماسی مهارت از مهترین راهبردهای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است، هدف از برگزاری مسابقات بین المللی دوستانه مهارت را تبادل تجربیات به منظور ارتقای مهارت جوانان و نیروی کار، اشاعه اطلاعات در زمینه استانداردهای ملی مهارت، تشویق جوانان برای آموزش‌های متناسب با شغل، ترغیب در امر تبادل اطلاعات و تجارب میان جوانان متخصص در سراسر دنیا و… برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز