خبرگزاری کار ایران

انتصاب سرپرست جدید معاونت فنی و بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۷۲۷

با حکم حسین عامریان، حامد افراسیابی به عنوان سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد منصوب شد.

به گزارش ایلنا، سرپرست جدید معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرعامل جدید شرکت سلامت، بهداشت و صنعت و معدن نوین طی یک مراسم تودیع و معارفه در دفتر این صندوق منصوب شدند.

با حکم حسین عامریان (مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد)، حامد افراسیابی به عنوان سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد به جای محمدمهدی باباخانی سرپرست پیشین این معاونت و منصور هادی زاده به عنوان مدیرعامل شرکت سلامت، بهداشت و صنعت و معدن نوین(شسبد) منصوب شدند.

گفتنی است، افراسیابی پیشتر مسئولیت‌هایی همچون معاون پشتیبانی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی، مدیرکل پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل فرهنگی سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل سازمان بهزیستی استان مرکزی را در کارنامه مدیریتی خود داشته است.

هادی زاده نیز مسئولیت‌های متعددی در شرکت‌های تجاری و اقتصادی داشته که عضویت در هیئت مدیره شرکت مرآت کیش وابسته به صندوق فولاد از این جمله است.

حسین عامریان در این مراسم حکم انتصاب حامد افراسیابی به عنوان سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق و منصور هادی‌زاده به عنوان مدیرعامل شرکت شسبد را اهدا کرد.

عامریان در سخنانی، معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای را حوزه‌ای بسیار حساس و مهم عنوان و تصریح کرد: همه تمرکز و تلاش ما خدمت به جامعه هدف و بازنشستگان عزیز است و در این خصوص معاونت فنی نقش تعیین کننده‌ای دارد.

وی افزود: یکی از آفاتی که مجموعه‌های رفاهی و اجتماعی این است که به جای تمرکز بر ماموریت اصلی خویش که خدمت به جامعه هدفشان است، توان و انرژی خود را صرف بنگاه داری شرکت‌های تابعه‌شان کرده و از ماموریت اصلی خویش غفلت کرده‌اند.

عامریان گفت: در ادوار گذشته صندوق شاهد این غفلت بودیم اما خوشبختانه در دوره جدید مدیریتی صندوق، خدمت به جامعه هدف اولویت اساسی است.

وی با بیان اینکه بازنشستگان، خانواده ما هستند و رفاه، آسایش و آرامش آنها هدف اصلی ماست گفت: انصافا آقای محمد مهدی باباخانی در دوره مدیریت نه ماهه‌شان زحمات زیادی کشیدند و با انرژی و حوصله و سعه صدر پیگیر حل مشکلات بازنشستگان بودند. خوشبختانه با گفتمان واحد و همدلی بین ما و ایشان دستاوردهای خوبی در حوزه درمان و همسان سازی حاصل شد و اعتماد بازنشستگان به مجموعه صندوق افزایش یافت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ادامه داد: البته ما در آغاز راه هستیم و باید برای تحول و چابک‌تر و توانمندشدن این معاونت کارهای بیشتری انجام دهیم و امیدواریم با حضور آقای افراسیابی که مدیری انقلابی و جهادی و دارای سوابق ارزنده‌ای است شاهد این تحول باشیم.

وی افزود: امیدواریم با حضور دکتر هادی‌ زاده که در حوزه مالی و سرمایه گذاری توانمند است شاهد بهبود عملکرد شرکت شسبد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز