خبرگزاری کار ایران

پایان کار برانکو و پرسپولیس؛ پروفسور خانه‌تکانی کرد

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۴۴۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حاضر نیست به تهران سفر کند و بازگشت او به نیمکت سرخپوشان بعید به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ چهره موفق چهار فصل اخیر فوتبال ایران بوده که به همراه تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در فصل اخیر به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی باشگاه‌های کشور دست پیدا کند. سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که آمار موفقی از خود برجای گذاشته از تابستان گذشته با پیشنهادهای زیادی رو به رو بود اما در کنار سرخپوشان ماندنی شد و فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرد.

در حال حاضر اما تصمیم برانکو نسبت به چند ماه گذشته تفاوت فراوانی دارد. مرد 69 ساله به شدت از وضعیت مالی باشگاه ناراضی است. او طی دو پنجره نقل و انتقالاتی با محرومیت خرید بازیکن کنار آمد و خیلی کمتر مشاهده می‌شد که از مسائل مالی صحبت کند اما از زمان معرفی ایرج عرب به عنوان مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس برانکو بیشتر از گذشته به مسائل مالی توجه کرد چرا که با بدقولی‌های زیادی رو به رو بود.

از ابتدای فصل برانکو ایوانکوویچ حدود 500 هزار یورو از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است اما مدیران این باشگاه برای تسویه مطالبات سرمربی خود باید چیزی حدود 700 هزار یوروی دیگر به او پرداخت کنند تا مبلغ یک میلیون و دویست هزار یورو برای فصل 18-2019 به طور کامل به حساب او واریز شود. برانکو عصر روز دوشنبه در نامه رسمی به باشگاه تاکید کرد فقط دو هفته دیگر پرسپولیسی‌ها فرصت دارند تا مطالبات سرمربی تیم‌شان را پرداخت کنند چرا که در این نامه ذکر شده در صورتپرداخت نشدن مطالبات برانکو ظرف دو هفته آینده نامه شکایت برانکو به فیفا ارسال خواهد شد!

او چند وقت پیش هم با مطرح کردن این موضوع موفق شده بود بخشی از طلبش را دریافت کند و به نظر می‌رسد حالا با پایان رسیدن فصل و جدی شدن پیشنهادهای باشگاه‌های حاشیه خلیج فارس برانکو روزهای پایانی سرمربیگری پرسپولیس را تجربه کرده است. از روز گذشته رسانه‌های عربستانی به صورت گسترده از توافق اولیه تیم الاهلی عربستان با برانکو خبر دادند؛ رقم این قرارداد دو میلیون و هفتصد هزار دلار عنوان شده است که با توجه به متمول بودن باشگاه‌های سعودی برانکو دیگر نگرانی از بابت پرداخت مطالباتش نخواهد داشت.

برانکو با دریافت همین رقم قرارداد می‌تواند به راحتی از پرسپولیس جدا شود؛ در قرارداد او بندی موجود است که در صورت عدم پایبندی باشگاه به تعهدات مالی برانکو اجازه دارد قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند و همکاری طرفین به این صورت پایان یابد. نکته جالب و عجیبی که بازگشت سرمربی پرسپولیس به ایران را بسیار کمرنگ کرده است اسباب کشی برانکو است. او روز فینال جام حذفی که آخرین مسابقه فصل پرسپولیس بود چمدان‌هایش را تحویل گمرک داد و به کرواسی فرستاد! پنج چمدانی که برانکو پس از جمع کردن وسایلش آماده کرده شامل مدال‌ها و عناوینی است که به همراه سرخپوشان تهرانی به دست آورده و همچنین تابلو فرش‌هایی که طی این مدت به او اهدا شده بود هم در اسباب کشی وجود داشت؛ شواهد نشان می‌دهد برانکو دیگر میل و علاقه‌ای به ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد و با اتفاقاتی که رخ داده اگر طلبش پرداخت نشود به زودی شاهد خبر جدایی او از پرسپولیس خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز