خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

لیورپول - ویارئال: زیردریایی‌های زرد در آنفیلد

لیورپول - ویارئال: زیردریایی‌های زرد در آنفیلد
کد خبر : ۱۲۲۳۵۹۷

تیم لیورپول در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب میزبان تیم ویارئال خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی تیمش در آنفیلد، همه نگاه‌ها به داروین نونز، مهاجم جوان بنفیکا بود، و بازیکن اروگوئه‌ای عملکرد خوبی هم داشت اما لیورپول سه بار از خط دفاعی کهنه‌کار یان ورتونگن و نیکلاس اوتامندی عبور کرد تا به نیمه نهایی نزدیک شود.

در حالی که کمتر از یک ماه به پایان فصل 2021-2022 باقی مانده، لیورپول هنوز می تواند تعداد بی سابقه ای از چهار جام را به ویترین پربار خود اضافه کند، اگرچه قهرمانی در لیگ برتر هنوز به صورت کامل در دست آنها نیست و تکلیف جام حذفی را هم باید مقابل منچسترسیتی مشخص کنند‌‌.

زمان آخرین آهنگ قو برای دیووک اوریگی در دربی یکشنبه مرسی ساید وجود داشت، مهاجم بلژیکی پس از گل رابرتسون گلزنی کرد تا قرمزها با سه برد پیاپی در تمامی مسابقات وارد بازی امشب شوند.

پیش از این هرگز لیورپول در یک فصل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و جام حذفی شرکت نکرده بود.  بازی رفت نیمه نهایی، هشتمین بازی از برنامه پرتنش ماه آوریل برای لیورپول خواهد بود، لیورپول که از ابتدای ماه تاکنون موفق به زدن حداقل دو گل در هر بازی شده اما اونای امری و ویارئال قبل از بازگشت این سرمربی اسپانیایی به انگلیس احترام زیادی را به دست آورده‌اند.

از قضا، زیردریایی زرد آن تیمی نبود که توسط دو تیم مقتدر در دورهای قبلی لیگ قهرمانان اروپا غرق شده بود، زیرا یوونتوس و اخیراً قهرمان بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ نتوانستند فرمول موفقیت را در برابر تیم بسیار خوب امری پیدا کنند.

ویارئال پس از شکست تیم یولیان ناگلزمن در بازی رفت با نتیجه 1-0 که احتمالاً باید بیشتر از این رقم می‌خورد، در زمین آلیانزآرنا به میدان رفت و پس از گل رابرت لواندوفسکی، گل دقیقه 88 ساموئل چوکوئزه، در مجموع 2-1 به پیروزی رسید.

شاگردان امری قبلاً با دو آزمون بزرگ از استعداد اروپایی خود روبرو شده‌اند و بنابراین باید با خوش بینی افسارگسیخته در مورد شانس خود برای کسب یک نتیجه مثبت به مرسی ساید سفر کنند و شانس آنها در لالیگا نیز با پیروزی های متوالی مقابل ختافه و والنسیا پیش از بازی بهبود یافته است.

ویارئال با کسب سه پیروزی و یک تساوی از چهار بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا از زمانی که در ماه سپتامبر به مصاف منچستریونایتد رفت، در تمام این دیدارها در زمین رقیب به گل رسیده است، اما تنها نیمه نهایی قبلی آنها حضور در فصل 06-2005 با شکست مقابل حریف انگلیسی یعنی آرسنال به پایان رسید.

ویارئال دو بار پیش از این در نیمه نهایی لیگ اروپا 2015-2016 با لیورپول دیدار کرده است - پیروزی 1-0 در لا سرامیکا در بازی رفت قبل از شکست 3-0 در آنفیلد - و تمایل امری به مسابقات حذفی اروپا (31 صعود از 37 بازی حذفی) باید منجر به استرسی برای لیورپول و یورگن کلوپ باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز