خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه نخست توسط بانک آینده در اعطای تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در استان‌های البرز و گلستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۷۸۷

براساس گزارشات مأخوذه از سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک آینده در سال 1396، موفق شد؛ در استان­ های البرز و گلستان، رتبه نخست پرداخت تسهیلات مستقیم، از محل منابع داخلی خود، به واحدهای کوچک و متوسط را از آن خود کند.

به گزارش ایلنا، بانک آینده در سال 1396، به ­منظور مشارکت فعالانه در افزایش تولید کالاهای داخلی و ایجاد اشتغال،کلیه شعب خود در سراسر کشوررا مکلف نمود تا درجهت پرداخت تسهیلات مورد نیاز به تولیدکنندگان به ویژه خُرد و متوسط، فعالیت گسترده‌ای داشته باشند.

بانک آینده، علاوه بر بنگاه­ هایی که ازطریق کارگروه­‌های تسهیل ورفع موانع تولید استانی به بانک معرفی     می­ شدند؛ تلاش کرد؛ با بازاریابی مستقیم، واجدان شرایط دریافت تسهیلات تولیدی در استان‌های مختلف را نیز شناسایی و در تأمین مالی آنان، مشارکت کند. اعطای تسهیلات به این تولیدکنندگان که درصدد راه‌اندازی و توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط بودند؛ با شرایط ساده و با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار، در سریع­ترین زمان ممکن، صورت گرفته است.

براساس گزارشات مأخوذه از سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک آینده در سال 1396، موفق شد؛ در استان­ های البرز و گلستان، رتبه نخست پرداخت تسهیلات مستقیم، از محل منابع داخلی خود، به واحدهای کوچک و متوسط را از آن خود کند. تسهیلات پرداختی به واحدهای مذکور در استان‌ البرز،به مبلغ بیش از  1.668(یک هزار و ششصد و شصت و هشت) میلیارد ریال و در استان گلستان، به مبلغ 1.555(یک هزار و پانصد و پنجاه و پنج) میلیارد ریال بالغ شده و پرداخت تسهیلات در استان تهران نیز به میزان5.687(پنج هزار و ششصد و هشتاد و هفت) میلیارد ریال بوده که در این استان،بانک آینده به رتبه دوم پرداخت بین بانک‌ها، دست یافته است.

بانک آینده افتخار دارد؛ در سال 1396، تعداد 263بنگاه کوچک و متوسط را با رقمی بالغ بر 10.817(ده هزار و هشتصد و هفده) میلیارد ریال، در 20(بیست) استان کشور تأمین مالی نموده و براساس ارزیابی وزارت کشور، رتبه نخست در بین بانک‌های خصوصی را کسب کرده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز