خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی قزوین:

صدور بیمه تضمین کیفیت ساختمان در برنامه هفتم مدنظر قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۸۵۴

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: درخواست الزام اجرای صدور بیمه تضمین کیفیت ساختمان یکی از مواردی بود که در برنامه چهارم و پنجم توسعه مطرح شده اما در برنامه ششم حذف شده بود که درخواست داریم در برنامه هفتم برنامه ریزی و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی بخشنده در هشتاد و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که عصر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: دادستان عمومی و انقلاب قزوین دستورالعملی را به رئیس دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کرده که بر مبنای آن به لغو و اصلاح دستورالعمل‌های درون سازمانی که موجب گلایه‌مندی شده تاکید شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین ادامه داد: شاهد هستیم که آئین نامه‌ها در ادارات کل استان تغییراتی کرده و موجب نارضایتی شده و ما هم متناسب با کمیته‌ای را در شورای گفت‌وگو تشکیل خواهیم داد تا دستورالعمل‌هایی که خلاف روح قانون است به مسیر اصلی خود بازگشته و رضایت‌مندی مردم فراهم شود.

وی درباره پرداخت مالیات و حساب‌های صاحبان صنایع در خارج از استان بیان کرد: تک تک افراد استان با آلودگی زیست محیطی و مشکلات کارگری مواجه هستند اما منافع و مالیات‌ها در جای دیگری پرداخت می‌شود، از این رو باید پرونده‌های مالیاتی صنایع به استان بازگردد.

این مسئول درباره وضعیت صادرات واحدهای تجاری استان عنوان کرد: برآورد ما این است که میزان صادرات استان در سال جاری از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است.

بخشنده اظهار کرد: ۱۰ هزار راننده خود بیمه داریم که با بخشودگی جرایم بدهکاران به تامین اجتماعی می‌توان بخشی از مشکلات را حل کرد.

وی ادامه داد: ما در شورای گفت‌وگو حامی محیط زیست هستیم و از واحدهایی حمایت می‌کنیم که شرایط محیط زیستی را رعایت کنند اما دامداران ما به مشکل محیط زیستی برخورد کرده و به دادگاه معرفی شده‌اند که در شرایط سخت اقتصادی و تحریم آن‌ها را با مشکل مواجه کرده است که باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین بیان کرد: اگر شرایط را خوب مدیریت کنیم نیازی به برجام نداریم، سرمایه گذاران را از ایران فراری دادیم و به ترکیه رفتند و امروز حساب‌های آن‌ها به خاطر ایرانی بودن بسته شده و درحال برگشتن به کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز