خبرگزاری کار ایران

«۳۰ ویژگی‌ها» در بازار کتاب

«۳۰ ویژگی‌ها» در بازار کتاب
کد خبر : ۱۶۲۹۴۸۲

کتاب «۳۰ ویژگی‌ها» با سرفصل‌های رشد فردی، مدیریت اجتماعی و مبانی حکمرانی با تالیف محمود سریع‌القلم منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «۳۰ ویژگی‌ها» توسط محمود سریع‌القلم توسط انتشارات فرزان‌روز منتشر شد. 

رشد فردی، مدیریت اجتماعی و مبانی حکمرانی فصل‌های اصلی این کتاب هستند.

در توضیحات پشت جلد کتاب  «۳۰ ویژگی‌ها» اینگونه آمده است: 

«شاید فایده و اعتبار هر علمی در کاربردی بودن آن باشد به طوری که گره‌ای را باز کند و در زندگی به کار آید علوم انسانی هم از این قاعده مستثنی نیست. در مجموعه رشته‌های علوم انسانی، حدود سه هزار نظریه وجود دارد این نظریه‌ها برخاسته از عملکرد گذشته است و به ما کمک میکند تا انسان و قالب‌هایی که در آن قرار میگیرد را بهتر بفهمیم. آگاهی به نوبه خود از طریق مطالعه مشاهده و مقایسه به دست می‌آید. وظیفه و مسئولیت علوم انسانی و پژوهشگران علوم انسانی در ارتقاء سطح آگاهی و شناخت از انسان و محیط اجتماعی اوست در بعضی کشورها که اندک هم هستند علوم انسانی جنبه کاربردی دارد ولی در اکثر کشورها، علوم انسانی عمدتاً مباحث صرف تئوریک و انتزاعی هستند. از این رو چالش کلیدی این است که چگونه با کاربردی کردن علوم انسانی به شناخت و آگاهی انسانها و جوامع مساعدت شود تا زندگی معنایی بهتر به ارمغان آورد.»

گفتنی است کتاب «۳۰ ویژگی‌ها» در سال ۱۴۰۴ با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه منتشر شده و قیمت آن ۴۰۰ هزارتومان است.

بیژن تلیانی

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز