خبرگزاری کار ایران

اولین دوره «فیلم بازی کودک» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۶۷۰

اولین دوره فیلم بازی کودک با محوریت انیمیشن لوپتو به همراه بازی‌های رومیزی، تئاتر تعاملی، نمایش عروسکی، کارگاه‌های ساخت اسباب بازی، کارگاه نقاشی و غرفه‌های تخصصی کودک و نوجوان از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ آبان ماه در سینما فلسطین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری، حوزه هنری کودک و نوجوان با همکاری سازمان سینمایی سوره و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اولین دوره فیلم بازی کودک با محوریت انیمیشن لوپتو به همراه بازی‌های رومیزی، تئاتر تعاملی، نمایش عروسکی، کارگاه‌های ساخت اسباب بازی، کارگاه نقاشی و غرفه‌های تخصصی کودک و نوجوان را از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ آبان ماه در سینما فلسطین برگزار خواهد کرد. 

هدف از برگزاری دوره‌های فیلم بازی هم‌نشینی شاد برای کودکان ایران است که در کنار تماشای فیلم و مصرف کالای فرهنگی، هنری کودکان بتوانند در زمینه ایده و ساخت یک اثر هنری، رسانه‌ای فعال و کنشگر باشند. 

همچنین در اپلیکیشن شاد بستری فراهم خواهد شد که شرکت کنندگان کودک و نوجوان در مسابقات ویژه فیلم بازی شرکت کنند. 

۳۰۰ میلیون ریال جایزه برای شرکت کنندگان فیلم بازی در نظر گرفته شده است. 

گفتنی است فیلم بازی کودک پنجشنبه‌های هر هفته در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز