خبرگزاری کار ایران

دیپلمات آمریکایی:

ترامپ به دنبال توافقی جامع با ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۱۵

نماینده آمریکا در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد ترامپ به دنبال توافقی جامع با ایران است.

به گزارش ایلنا به نقل از وب‌سایت وزارت امورخارجه آمریکا، «جکی ولکات»، نماینده آمریکا در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در سخنرانی خود در جلسه روسای آژانس بین المللی انرژی اتمی از این سازمان تقاضا کرد که به بررسی تعهدات ایران ادامه دهد.

جکی ولکات درباره برجام گفته است: آمریکا خیلی واضح گفته‌ که چرا از برجام خارج شده‌است.

ولکات در ادامه مدعی شد که آمریکا از ایران خواسته‌ که به رفتار مخرب خود در منطقه را پایان دهد و به میز مذاکره بازگردد.

این مقام کاخ سفید در ادامه افزود: ترامپ بارها اعلام کرده است که ما به دنبال توافقی جامع با ایران هستیم که تمام نگرانی‌های ما را را رفع کرده و شرایط را برای همراهی ایران با جامعه بین‌المللی به لحاظ سیاسی و اقتصادی فراهم کند.

ولکات در مورد توافق مورد نظر ترامپ خاطرنشان کرد: برای رسیدن به  چنین توافق جامعی، به ایران پیشنهاد عادی‌سازی کامل روابط با جامعه بین‌المللی را می‌دهیم. پیشنهادهای ما با ایران شامل مواردی مانند پایان دادن به تحریم‌ها و عادی‌سازی روابط دیپلماتیک و تجاری ایران و جهان و فراهم کردن شرایط دستیابی به فناوری پیشرفته برای ایران است.

وی در پایان مدعی شد که تمام مواردی که گفته شد بستگی به این دارد که ایران رویه خود را تغییر دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز