خبرگزاری کار ایران

چمران در گفت‌وگو با ایلنا:

جلسه کمیته‌های اقشاری جبهه مردمی برگزار می‌شود/ فعلا بحث‌های انتخاباتی در جمنا مطرح نیست

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۹۳۵

جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره جلسه اقشاری جمنا که قرار است در آینده‌ای نزدیک برگزار شود، گفت: این جلسه با هدف ایجاد همبستگی و تحلیل مسائل روز برگزار خواهد شد و یک حرکت تشکیلاتی است.

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره فعالیت‌ بخش‌های اقشاری جمنا و نشستی که قرار است در آیندهای نزدیک برگزار کنند، با تاکید بر اینکه در مباحث مربوط به اقشار جبهه مردمی، آن‌ها هر ۱۵ روز یکبار جلساتی را دارند، گفت:‌ بخش‌های اقشاری جمنا اخیرا پیشنهادی دادند که در استان تهران از اقشار مختلف که حدود ۲۲ قشر هستند، دعوت شود که جلسه مشترکی برای آشنایی بیشتر و برای تحلیل مباحث روز داشته باشند.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: این موضوع در برنامه هست که بتوانند تنظیم کنند و جلسه را تشکیل دهند. این جلسه با هدف ایجاد همبستگی و تحلیل مسائل روز برگزار خواهد شد و یک حرکت تشکیلاتی است.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه فعلا بحث انتخابات مطرح نیست، اظهار داشت: اقشار که بیایند باید تسهیلات خود را سازماندهی کنند. این جلسه به صورت استانی تشکیل می‌شود چراکه اگر از کل کشور دعوت شود خیلی وسیع خواهد شد و عملی نیست درنتیجه این جلسه به صورت استانی شکل می‌گیرد و هرکدام از استان‌ها که سریع‌تر توانستند اقشار را ساماندهی کنند، این جلسه را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: استان‌ها باید این جلسه را برای ساماندهی اقشار تشکیل دهند تا برنامه‌ها و کارهای خود را به انجام برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز