خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری خوزستان:

۳ نفر از عوامل اصلی وقایع ایذه دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۰۹۰

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: ۳ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات روز گذشته شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، علی دهقانی در رابطه با حوادث دیروز شهرستان ایذه بیان کرد: بعد از حوادث روز گذشته در ایذه، به دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان دستور ویژه داده شد تا کلیه اقدامات لازم را در جهت شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این حوادث و اغتشاشات انجام دهند.

وی افزود: همچنین دستورات لازم برای انتقال پیکر شهدا به پزشکی قانونی و تشخیص نوع اسلحه به کار رفته در این حوادث صادر شد.

دهقانی بیان کرد: دستور ویژه برای انتقال مجروحین به شهرستان اهواز برای درمان صادر شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: ۳ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات روز گذشته شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد. به دادستان مرکز استان نیز ماموریت داده شد تا با حضور در شهرستان ایذه اقدامات و نظارت‌های لازم در جهت تکمیل تحقیقات و دستگیری کلیه عوامل را در محل انجام دهد.

دهقانی بیان کرد: رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

وی افزود: در حوادث امروز شهرستان ایذه ۵ نفر از جمله یک پسر ۹ ساله، یک خانم ۴۵ ساله و ۳ جوان به شهادت رسیدند و ۱۰ نفر نیز مجروح شدند.

رییس کل دادگستری استان خوزستان تاکید کرد: دستورات ویژه و قاطع برای دستگیری کلیه عوامل مرتبط با این حوادث صادر شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز