خبرگزاری کار ایران

معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان خبرداد:

اجاره پیاده‌رو و خیابان‌ها به دستفروشان/ زنجان روز به روز پیرتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۴۶

معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان، از اجاره پیاده روها و خیابان‌ها توسط مغازه‌داران به دست‌فروشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شهر زنجان روز به روز دچار پیری چهره با حجم ترافیک شهری در بافت هسته مرکزی شهر همراه با جراحی‌های عمیق سیما و منظر شهری روبرو می شود. هیچکس نیز به فریادش نمی رسد.حضور دست فروشان در مناطق مختلف شهر بویژه در منطقه بافت فرسوده و هسته مرکزی شهر جلوی مغازه ها و فروشگاهها از مشکلات دیگر است که گویا به تازگی شهرداری قرار است آنها را ساماندهی کند. اما به نوعی دیگر:« پیاده‌روهای جلوی مغازه‌های شهر زنجان  به دست‌فروش‌ها اجاره داده می شود.» نیروهایی سد معبر را هم از بخش خصوصی تامین می کند.

غلامحسن احمدی، معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان، با تایید این خبرگفت : با اشاره به بار مالی و وجود مشکلات در جذب نیروی کار در شهرداری زنجان، برای جلوگیری از ایجاد سد معبر، گفت: جلوگیری از سد معبر در زنجان و ایجاد سر و سامانی در سیما و منظر شهری توسط ورود بخش خصوصی دراین حوزه  یکی از راهکار را در این زمینه بوده است.

احمدی، با بیان اینکه حضور دست فروشان در مناطق و جلوی مغازه های شهر موجب نابسامانی و چهره نامناسب در هسته مرکزی شهر می شود، ادامه داد: اخیرا شاهد مشکلاتی دراین حوزه در شهر بودیم.

این مسئول درمجموعه مدیریت شهری زنجان،همچنین استفاده از نیروهای ناکار‌آمد را یکی از معضلات در این خصوص عنوان کرد و گفت: شهرداری زنجان نیروی رسمی در این حوزه ندارد.

احمدی، اضافه کرد: شاهد وجود مشکلات حقوقی نیز دراین زمینه نیزهستیم.

به گفته احمدی اخیرا حتی در زمینه اجاره دادن پیاده روهای شهر زنجان شاهد  قتل و درگیری نیزبوده است.

احمدی، همچنین  با اشاره به وجود نابسامانی‌ها دراین خصوص، ادامه داد: گاهی مبلغ اجاره پیاده‌روها از طرف مغازه‌داران و کسبه به 2میلیون تومان  هم  می کشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز