خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر وزیر نیرو به زنجان انجام شد؛

رونمایی از ابر ترانسفورماتور ۴۱۰ MVA در ایران/افتتاح توزیع آنلاین خط تولید روغن ترانس فوق توزیع و قدرت در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۰۴۷

همزمان با سفر وزیر نیرو به استان زنجان، ابر ترانسفورماتور ۴۱۰ MVA در خط تولید شرکت ایران ترانسفوی زنجان رونمایی و توزیع آنلاین خط تولید روغن ترانس فوق توزیع و قدرت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، همزمان با سفر علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در آیین رونمایی از ابر ترانسفورماتور  410mva برای نخستین بار در کشور و افتتاح خط تولید روغن ترانسفورماتورهای فوق توزیع و قدرت با بیان اینکه زنجان یکی از مجموعه‌های با سابقه در تولید همه خطوط مربوط به حوزه نیرو را دارد، اظهار کرد: این مجموعه به نوعی مجموعه خودکفا محسوب می‌شود.

وزیر نیرو ، با بیان اینکه مسائل مربوط به تحریم مشکلات مربوط به روغن موتور را در کشور افزایش داده است، ادامه د: اقدام متخصصان شرکت ایران ترانسفو مشکلات مربوط به واردات این محصول را برای کشور حل خواهد کرد.

وی،  با تقدیر از همه کارکنان شرکت ایران ترانسفو در همه خطوط گفت: باید از مدیریت کارگران این مجموعه تقدیر شود.

  بهزاد ظهیری، مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، نیز درادامهف اظها رداشت: ایران ترانسفو یک مجموعه کامل است که مشکلات آن توسط جوانان زنجانی احصا و ارتقا یافته است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو،  با بیان اینکه خط تولید روغن ترانسفورماتورهای فوق توزیع و قدرت موجب خودکفایی کشور به این تولیدات شده است، گفت: بعد از اثبات توانایی جوانان و تولید این نوع محصولات و خودکفایی کشور در حال رایزنی برای صادرات روغن به چند کشور منطقه هستیم.

ظهیری، با اشاره به  اینکه برای اثبات توانایی جوانان فعال در مجموعه ایران ترانسفو چند شرکت داخلی، این شرکت مجبور به ساخت محصولات مورد نظر با یک‌ پنجم قیمت شده است، اضافه کرد: بعد از تحویل این محصول سفارشاتی را نیز از دیگر شرکت‌ها دریافت کرده‌ایم.

 رونمایی از خط رنگ پودری الکترواستاتیک، توزیع ورق هسته‌ای شرکت توزیع زنگان، رونمایی از ابر ترانسفورماتور ۴۱۰mvA، افتتاح توزیع آنلاین خط تولید روغن ترانس فوق توزیع و قدرت برای اولین بار در کشور از جمله طرح‌هایی است که امروز در سفر وزیر نیرو در شرکت ایران ترانسفوی زنجان افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز