خبرگزاری کار ایران

درمراسم چهارمین جشنواره شهرما صورت پذیرفت؛

فعالیت 27 فروشگاه زنجیره‌ای شهر ما در سطح شهر مشهد

مدیرعامل سازمان میادین میوه شهرداری مشهد گفت: 27 فروشگاه زنجیره‌ای شهر ما با هدف عرضه کالا به طور مستقیم و با کیفیت و قیمت مناسب و حمایت از تولیدکننده داخلی و مصرف‌کننده احداث شده است.

به گزارش ایلنا، محبی در مراسم چهارمین جشنواره قرعه کشی شهرما ویژه فروشگاه های زنجیره‌ای شهرداری با اشاره به افزایش حضور شرکت‌ها و برندهای برتر ایرانی با حمایت شهروندان افزود: ایجاد فروشگاه‌های "شهر ما" سبب کاهش ترافیک در سطح شهر و تا حدودی تأثیرگذاری شهرداری مشهد در تنظیم بازار سطح شهر شده است.

محبی تصریح کرد: ما همیشه به دنبال عرضه مستقیم کالا و حذف واسطه‌ها بوده‌ایم که در این راستا اقدامات قابل‌توجه و مهمی با حمایت برندهای معتبر نیز صورت پذیرفته است.

مدیرعامل سازمان میادین، میوه، تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری ، تصریح کرد: خوشبختانه امروز استقبال شایسته‌ای از این فروشگاه‌ها از سوی شهروندان صورت گرفته و ما نیز امیدواریم تصمیمات شورای اسلامی شهر مشهد را در حمایت از کالای ایرانی به بهترین نحو انجام دهیم.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد نیز با بیان اینکه شاهد افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری بوده‌ایم، گفت: این مراسم به پاس تقدیر و اعتمادی که شهروندان از خادمان خود در مجموعه شهرداری به خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرما داشته‌اند، تشکیل شده است.

وی افزود: امیدواریم با اتکا به نقطه نظرات شهروندان در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌ها قدم مناسبی برداریم و در واقع در شهرداری مشهد هیچ قدم مثبتی بدون توجه و مشارکت شهروندان برداشته نمی‌شود.

کاظمی عنوان کرد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرما  نیز به دنبال ارائه کالای ارزان و با کیفیت بالا بوده‌ایم که در این راستا با ایده‌ال خود فاصله داریم اما دست واسطه‌ها کم شده است.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: با مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد به دنبال حمایت از تولید داخلی در فروشگاه‌های "شهر ما" هستیم که با همدلی و مشارکت شهروندان در این مهم قطعاً بسیاری از مشکلات اشتغال فرزندان ما نیز حل می‌شود.

افزایش اشتغال و توسعه کشور در گرو خرید کالای ایرانی

 
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد در چهارمین جشنواره قرعه‌کشی فروشگاه‌های "شهر ما" عنوان کرد: مدیریت شهری مشهد به دنبال ارائه کالای با کیفیت ایرانی به شهروندان است.

 صاحبی بیان کرد: با خرید کالای ایرانی شاهد افزایش اشتغال و توسعه بیشتر شهر و کشور خود خواهیم بود این در حالی است که امروز با همکاری سازمان میادین شهرداری مشهد شاهد تقدیر از شهروندان مشارکت جوی در فروشگاه‌های شهر ما هستیم.

وی افزود: هدف ما در تشکیل فروشگاه‌های "شهر ما" خریداری مایحتاج مورد نیاز شهروندان با کیفیت بالا و از طرفی هزینه کم بود که در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

صاحبی با بیان اینکه مواد غذایی در فروشگاه‌های "شهر ما" مورد بررسی آزمایشگاهی قرار می‌گیرد، بیان کرد: مدیریت شهری مشهد به دنبال ارائه کالای با کیفیت ایرانی به شهروندان است و بر همین اساس مواد غذایی را در آزمایشگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد و قفسه‌های سلامت برای ارائه این کالاها در این فروشگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود که قطعاً این مهم سبب حمایت از کالای با کیفیت ایرانی می‌شود.

وی گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، شورای اسلامی شهر مشهد برای حمایت از کالای تولید داخل، فروش کالاهای خارجی را در فروشگاه‌های "شهر ما" ممنوع کرد که قطعاً با همکاری شهروندان در این راستا شاهد افزایش اشتغال برای جوانان و توسعه بیشتر شهر و کشور خود خواهیم بود.

کد خبر : ۳۹۷۷۱۶