خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

تلاش می کنیم تا تا بتوانیم خدمات مطلوبی به مسافران ارائه نماییم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۹۲

تمام نهادها و ادارات عضو ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی در ارائه خدمات به مسافران نوروز ۹۴ با یکدیگر همسو و در تعامل کامل باشند.

فرماندار ساری گفت: امسال نیز همچون سال‏های قبل به منظور ارتقای سطح کیفی برنامه‏ ها، ایجاد تسهیلات و خدمات جدید تلاش می‏کنیم تا بتوانیم خدمات مطلوبی به مسافران ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، جواد واحدی در جلسه ستاد اجرایی ویژه عید با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: با بررسی نقاط ضعف و قوت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال ۹۳، تمام اعضای این ستاد بایستی تلاش کنند تا نواقص سالهای گذشته را برطرف کنند.

واحدی تصریح کرد: امسال نیز همچون سال‏های قبل به منظور ارتقای سطح کیفی برنامه‏ ها، ایجاد تسهیلات و خدمات جدید تلاش می‏کنیم تا بتوانیم خدمات مطلوبی به مسافران ارائه نماییم.

فرماندار مرکز استان با اشاره به تشکیل ستاد شهرستان‌ نیز گفت: تمام نهادها و ادارات عضو ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی در ارائه خدمات به مسافران نوروز ۹۴ با یکدیگر همسو و در تعامل کامل باشند.

فرماندار ساری خاطر نشان کرد: این شهرستان می‌تواند زمینه جذب بسیاری از گردشگران را فراهم کند و در صورت شناساندن درست آن‌ها می‌توان صنعت گردشگری را در شهرستان تقویت نمود.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان ساری در ارتباط با نقش اداره صنعت معدن و تجارت و مجمع امور صنفی و سایر ادارات در امر تسهیلات سفر شهرستان تصریح کرد: همچنین نظارت بر نحوه توزیع و قیمت‌گذاری کالاها در فروشگاه‌های مواد خوراکی و پوشاک، تجهیز مدارس شهرستان برای مسافران، فعال شدن گروه‌های تاتر خیابانی محلی برای جذب گردشگر، توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی از مکان‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری و نصب پلاکارد از مهمترین برنامه‌ها و وظایف اعضای این ستاد است

‌کمیته های خدمات حمل و نقل، کمیته امداد و نجات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک، هماهنگی امور شهرداریها و دهیاریها، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، فرهنگی، بودجه و آمار و کمیته اطلاع رسانی از جمله این کمیته ها هستند که در نوروز ۹۴ به گردشگران و مسافرین‌‌ ‌خدمات ارائه می دهند. ‌

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز