خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌کند:

ورود 2 میلیون و 600 پلاک غیربومی و غیر تکراری به منطقه آزاد ارس در 10 ماهه اول سال 1402+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۶۱۱

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: منطقه آزاد ارس دارای ظرفیت‌های گردشگری فراوانی است به طوریکه در یک محدوده جغرافیایی کوچک 4 اثر تاریخی در میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌ است.

محسن محمدزاده در گفتگو با ایلنا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: در طبیعت زیبای ارس مناظر و جاذبه‌های بی نظیری وجود دارد که در قالب ژئوپارک جهانی ارس به ثبت جهانی رسیده است. در ارس مجموعه‌های تجاری متعدد و هتل‌های مختلف، مجموعه‌های اقامتی بوم گردی‌ و کمپ پارک‌های اقامتی فعالیت دارند که این منطقه را مقصد جذابی برای گردشگران تبدیل کرده است.

وی افزود: در نمایشگاه گردشگری هم به دنبال معرفی و شناساندن مزیت‌های منطقه ارس حهت جذب گردشگران داخلی و خارجی هستیم. در این راستا با نمایندگان بیش از 10 کشور مذاکراتی صورت گرفت که امیدورایم در آینده گردشگری منطقه اتفاقات خوبی رقم بخورد.

محمدزاده با اشاره به استقبال گردشگران از منطقه آزاد ارس تشریح کرد: در طی ده ماهه اول سال 1402 حدود 2میلیون 600 پلاک غیربومی و غیر تکراری وارد منطقه آزاد ارس شده‌اند و این منطقه همچنین در نوروز 1402 مقصد اول سفر شمالغرب بوده است. امیدواریم در سال 1403 نیز توفیق میزبانی از گردشگران عزیز را داشته باشیم.

 

حجم ویدیو: ۱۶.۰۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۳۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز