خبرگزاری کار ایران

پوستر «جایزه دانشگاهی شهید بهروز مرادی» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۱۶۶

پوستر جایزه دانشگاهی «شهید بهروز مرادی» در دو بخش هنری و پژوهشی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران و با حضور معاون دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان، رونمایی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، دانشگاه هنر اصفهان در نظر دارد با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند یاد و خاطره شهدایی که در حوزه هنر فعالیت کردند را ارج نهد و در اولین گام جایزه هنر و پایداری به شکل دوسالانه به نام شهید بهروز مرادی نام گذاری شد.

روایت هنر و اندیشه پایداری اولین دوسالانه در رشته های عکاسی، نقاشی، گرافیک، خوشنویسی و پژوهش های هنری با جایزه دانشگاهی شهید بهروز مرادی است که با هدف پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید هنرمند بهروز مرادی توسط دانشگاه هنر اصفهان برگزار می شود.

شهید بهروز مرادی ، در سال ۱۳۳۵ در خرمشهر و در خانواده ای اصفهانی دیده به جهان گشود. ایشان دانشجوی رشته صنایع دستی دانشگاه هنر(پردیس اصفهان) و از شهدای بنام و بسیار مؤثر هشت سال دفاع مقدس می باشند که از نخستین روزهای تهاجم دشمن به مرزها فعّالانه در صحنه حضور داشته و جزو چند نفر آخر مدافعان خرمشهر در کنار شهید جهان آرا بودندکه پس از سقوط خرمشهر باهم عهد بستند که«تا شهر را از بعثیها پس نگیریم ، به مرخصی نمی رویم.» و این چنین نیز شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز