خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی کسب و کار، بلاکچین و متاورس در اواخر اردیبهشت امسال

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۵۲۵

مدیرعامل گروه دانش بنیان 369 از برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی کسب و کار، بلاکچین و متاورس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید ولی خانی گفت: در این کنفرانس کاملاً کاربردی، سخنرانان بزرگ و مهمی همچون پرفسور حمزه ای از اساتید دانشگاه میسوری آمریکا، پرفسور کریستین کاتالینی دانشمند حوزه بلاکچین، سعید ولی خانی مشاور و منتور استارت آپ ها، دکتر نها نارولا از اعضای انجمن آینده جهانی بلاکچین و اساتید دانشگاه MIT آمریکا، جان کی دال موسس و مدیر یکی از بانک های آمریکا و فعال در حوزه های مالی و سرمایه گذاری و ریسکی و نیما آریانژاد آینده پژوه و فعال بازارهای مالی با تجارب تحصیل و فعالیت از سنگاپور به بیان سخن خواهند پرداخت.

ولی خانی با اشاره به شعار کنفرانس مذکور «369 شما را شگفت زده می کند»، تأکید کرد: عمده کنفرانسها جنبه تئوریک و نظری داشته و کمتر حاوی نگاه کاربردی هستند، این کنفرانس از معدود کنفرانسهایی است که از سطح مبتدی تا حرفه ای به شکلی کاملاً کاربردی حاوی نکات مهم و ارزشمندی در حوزه هایی همچون راه اندازی کسب و کارهای دانش بنیان و موسسات مالی پیشرفته مثل بانک ها و استارت آپ ها مالی و غیر مالی با فناوری بالا، نحوه راه اندازی متاورس و مراحل و الزامات لازم و.... خواهد بود.

وی اضافه کرد: با سخنرانی افراد بزرگی از سراسر جهان، دانش و فناوری از کشورهای مبدا به حاضرین در این کنفرانس انتقال یافته و باعث رشد فزاینده دانش در حوزه کسب و کار، بلاکچین و متاورس خواهد شد.

ولیخانی یادآور شد: این کنفرانس که به واقع یک کارگاه آموزشی است، دستاوردهای آموزشی، مهارتی و دانشی مختلفی با هدف ارتقای سطح شرکتها، اشخاص و گروهها می تواند به همراه داشته باشد.

رئیس سیاستگذار نخستین کنفرانس بین المللی کسب و کار، بلاکچین و متاورس گفت: از دیگر مزایای شرکت در این کنفرانس ارائه گواهی نامه معتبر خواهد بود.

وی افزود: این کنفرانس در سالن همایش های بین المللی المپیک (در ورودی غربی ورزشگاه آزادی) در روز شنبه 31 اردیبهشت 1401 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

ولیخانی با تأکید بر اینکه مهلت ثبت نام تا 25 اردیبهشت 1401 خواهد بود گفت: علاقمندان می توانند از طریق راه های زیر  در این کنفرانس شرکت کنند:

 https://369smartchain.com/event (برای شرکت در بخش حضوری و آنلاین و اطلاعات تکمیلی-سایت اصلی برگزار کننده)

 369/https://ginseminar.ir  (برای شرکت در بخش حضوری و آنلاین)

https://eseminar.tv/wb64650 (برای شرکت در بخش حضوری و آنلاین)

https://evnd.co/n33ww  (برای شرکت در بخش حضوری)

وی اضافه کرد: پشتیبانی و طرح سوالات از طریق واتس اپ و یا برای برقراری تماس با شماره تماس 09128060146 امکان پذیر است. همچنین برای دریافت جزئیات بیشتر به آدرس اینترنتی زیر مراجعه شود: https://369smartchain.com/event

گفتی است شرکت 369 یک گروه دانش بنیان است که اعضای اصلی آن را  مخترعان، اساتید دانشگاه های بزرگ ایران، آمریکا و ... تشکیل می دهند و این شرکت در حوزه های فناورانه سطح بالا مانند بلاکچین، هوش مصنوعی و واقعیت مجازی فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز