کد خبر: 703376 A

رقابت‌های استارت آپی به سراغ برندهای میوه آنلاین می‌رود

نهمین دوره از سمینار رقابت های استارت آپی در تاریخ 26 آذر ماه در دانشگاه شهید شمسی پور تهران برگزار می شود.

نهمین دوره از رقابت های استارت آپی در تاریخ 26 آذر ماه در دانشگاه شهید شمسی پور تهران برگزار می شود. بنا به گفته دکتر محمد رضا مجمع، دبیر علمی این سمینار، دعوت نامه هایی برای استارت آپ های این حوزه ارسال شده است. ایشان افزودند در گام اول این رقابت ها به سراغ استارت آپ های آزمایش پزشکی آنلاین به نام های آزماتو، آزمایش آنلاین و آزمایشگاه آنلاین بیمارستان رسالت رفتیم، گام دوم با حضور استارت آپ های وبیمه، بیمه دات کام، بیمه ازکی، بیمه بازار، بیتمه، بیمیلاین سراغ بیمه ای ها رفتیم و گام سوم را با استارت آپ های تاکسی آنلاین به نام های شتاب تاکسی، می بریم، ماکسیم، کرایه چی و چیتکس برداشتیم و در گام چهارم با استارت آپ های معماری آنلاین به نام های خوگر، چیدانه، دکوریسا، دکوبوم، معماریال، اتاق، دکورچی، ست شید، آرشیگیت، کاپرو، چمدون، آرل و ساختمان ساز آشنا شدیم. در گام پنجم به سراغ شیپور، کیلید و ملک رادار در حوزه رقابت های استارت آپی املاک رفتیم و در گام ششم با حضور واش لین، پاکلین، زودشور، تمیزشو، حباب، واش ماش، ببروبشور، لاوسته، حباب، لاندر اپ خشک شویی آنلاین ها را در رقابت های استارت آپی بررسی کردیم. در هفتمین قدم به سراغ اسنپ تریپ، فلایتیو، سیاره، تراویلو، وادیرو، ونو، اقامت ۲۴، میزبون جااینجا، جاجیگا، رسپینا24، زودروم، سفر24، سامانه چارتر، مسترسوقاتی و سفربیمه در سمینار رقابت های استارت آپی صنعت گردشگری رفتیم.  در گام هشتم با کانال های هواداری استقلال و پرسپولیس و استارت آپ های دوبرد و چندچند در رقابت های استارت آپی فوتبال آشنا شدیم. و در گام نهم به سراغ استارت آپ های فعال در حوزه میوه آنلاین می رویم.

زهرا بختیاری ریاست مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در خصوص سمینار رقابت های استارت آپی میوه آنلاین به ایلنا گفت: رسیدن میوه از دستان کشاورزان زحمت کش به مصرف کننده نهایی فرآیندی طولانی است، که در این بین بارها با افزایش قیمت مواجه می شویم و صد البته دور ریز نیز به میزان قابل توجه ای وجود خواهد داشت. وی افزود : اگر بتوان میوه ها را در مبداء هایی مشخص و با توجه به نیاز و مصرف روزانه مشتری آماده کرد، علاوه بر حفظ کیفیت می توان خدمات ویژه ای برای تولید کننده و مصرف کننده ایجاد کرد. از طرف دیگر تفکیک محصولات در مبداء، نرخ هدر رفتن محصولات را نیز کاهش می دهد. بختیاری افزود: حمایت های قابل توجه ای در جهت حمایت از کسب و کارها در دانشگاه فنی و حرفه ای در حال انجام است تا بتوانیم قدمی را برای اشتغال زایی جوانان کشور برداریم.

دکتر محمدرضا مجمع به ایلنا گفت: رقابت های استارت آپی سمیناری است که بدلیل تجمع اغلب استارت آپ ها در تهران، توانسته است به کلونی استارت آپ های رقیب تبدیل شود. وی افزود: تاکنون 8 سری از سمینارهای رقابت های استارت آپی برگزار شده است و امیدواریم تا با حمایت دانشگاه شمسی پور و دانشگاه فنی حرفه ای این سمینارهای معرفی استارت آپی کماکان ادامه یابد و بتوانیم در طول 2 سال 42 حوزه استارت آپی را بررسی و معرفی کنیم. ایشان از همه علاقه مندان به کسب و کار دعوت کردند تا با ثبت نام از طریق مراجعه به  لینک ثبت نام در سمینار (اینجا)  کاملا رایگان در جدیدترین  رویداد از این رقابت های استارت آپی جذاب شرکت کنند.

وی افزود: سمینار رقابت های استارت آپی میوه آنلاین، دوشنبه 26 آذر ماه از  ساعت 16 الی 20در دانشگاه شمسی پور برگزار می گردد ولی رقابت های استارت آپی فقط یک سمینار نبوده و در ماه های آینده نیز در حوزه های جدید با سمینارهای دیگر با علاقه مندان به کسب و کارهای نوپا در ارتباط خواهیم بود. استارت آپ های باکسیتو ، پَکِتو، مهمانو، بازرگام، میوا، میوه دات کام، مستر میوه، هفت میوه، میوه پلاس ، میوه24،  میوچه، سان میوه، ای میوه، میوه میوه و تبافی، میوه آنلاین miive و میوه آنلاین mivehonlline هفده فعال استارت آپی حوزه میوه آنلاین هستند که تلاش می کنند گام مهمی را در جهت انجام خریدهای آنلاین میوه بردارند.

رحمانی، مدیرعامل میوه پلاس در گفتگو با ایلنا بیان کرد: میوه پلاس یک فروشگاه آنلاین میوه و محصولات کشاورزی است که با عرضه محصولات درجه یک، سفارشات مشتریان خود را با بهترین قیمت درب منازل تحویل می­دهد. میوه پلاس اصلی­ترین هدف خود را اصلاح و بهبود کلیه اجزاء زنجیره تامین محصولات کشاورزی می‌داند. امروزه مترقی‌ترین روش در خصوص مدیریت زنجیره تامین محصولات کشاورزی در جهان، روش «کشاورزی قراردادی» (Contract Farming) است که متضمن حذف حداکثری واسطه‌ها، ارتقاء معیشت کشاورزان، عرضه مستقیم محصولات کشاورزی «از زمین به منزل» و اعمال دقیق استانداردهای بهداشتی و کیفی بر تولیدات غذایی است. از این رو «میوه‌پلاس» اصلی‌ترین دغدغه خود را ترویج این روش در ایران می‌داند.

Untitled-2

مدیر روابط عمومی هفت میو در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: هفت میوه یه فروشگاه اینترنتی است که سعی داره انواع محصولاتِ خوراکیِ باکیفیت، سالم و خونگی رو برای مشتریان عزیز خودشه آماده کنه. تمامِ تلاشمون رو می کنیم برای اینکه بتونیم محصولاتِ متنوع و باکیفیتی رو از بین چندین تأمین‌کننده‌ی مختلف انتخاب، دست‌چین و بسته‌بندی کنیم. اگه دنبالِ یک طعمِ سالمِ خونگی هستین، مطمئن باشین که توی هفت میوه پیداش می کنید.کافیه وارد سایت مون بشید و توی یکی دو دقیقه سفارش تون رو ثبت کنید و توی کمترین زمان ممکن طعم سالم خونگی رو تحویل بگیرید.ما برای راحتی بیشتر مشتریان مون بخش گوشت و پروتئین رو هم اضافه کردیم.

Untitled-3

مهندس فولادی مدیر عامل مستر میوه در مصاحبه با ایلنا گفت: شرکت خدمات گستر ویرا همراه فعال در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر اپلیکیشن موبایل در راستای تسهیل دسترسی مردم به میوه و تره بار باکیفیت، بصرفه و مطابق با ذایقه و خواسته شان است. این شرکت برند مستر میوه را به بازار معرفی نموده است. ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار در زنجیره تامین، تلاش در مسیر حذف کیسه های پلاستیکی، حذف واسطه های سودجو و... تنها بخشی از سوگندنامه تعالی این شرکت در مسیر رشد برند مستر میوه است.

Untitled-4

مستر میوه مجموعه ای پرشور و شوق با ایده های ناب وخلاقانه است که  پیدا کردن راه حل  برای چالشهای روزمره مردم را موضوع فعالیت خود قرار داده است.این خلاقیت است که برای حل مسایل روزمره و پیدا کردن راه حلهای آن به ما انرژی و قدرت می دهد.ما فکر کردیم که مدتهاست جای سلامتی در سفره های مردم خالی است.با همین باور بود که ایده ارسال میوه و سبزیجات تازه و دستچین و باکیفیت را از برخی از مناطق تهران آغاز کردیم.این تازه اول داستان ما است....

Untitled-6

علی هوشمند بنیانگذار میوه دات کام در مصاحبه با ایلنا گفت: میوه دات کام اولین فروشگاه اینترنتی میوه، سبزیجات و خشکبار است که با هدف ارائه محصولات همراه با ضمانت کیفیت و قیمت مناسب با امکان تحویل در آدرس  دلخواه مشتری در تمام نقاط تهران  توانست در بین پنج سایت برتر تخصصی درجشنواره وب سال 1396انتخاب شود . از زمان شروع فعالیت میوه دات کام در آذر 1395توانستیم توزیع را در تمام مناطق تهران با تحویل میوه در کمتر از 3 ساعت انجام دهیم. همچنین انواع میوه های خرد شده دربسته بندی های مناسب ، دسته گل های  میوه ای برای  مناسبت های  خاص و بسته های  سفارشی از پیش آماده شده برای مهمانی ها و مراسم ها و حتی  بسته های سرماخوردگی جزو ایده های متفاوت میوه دات کام بوده است در حال حاضر بهبود سیستم توزیع میوه از مزرعه تا محل مصرف از اهداف ما میباشد.

Untitled-7

فروشگاه اینترنتی میوا برنده جشنواره وب در زمینه خدمات تخصصی

فرهاد مشتاقی مدیرعامل و از بنیانگذاران استارت آپ میوا در مصاحبه با ایلنا گفت : میوا : فروش بسته های پذیرایی تک نفره، استارتآپی است که در مراسمها و مناسبتهای مختلف میتوانید از آن استفاده کنید. تفاوتی نمیکند چه همایش و سمینار باشد و یا جشن عروسی یا خدای ناکرده عزا! در تمامی آنها شما به سرویسی برای پذیرایی از حاضران و میهمانانتان نیازمندید. در تمامی این حالتها، برگز ارکنندگان مراسم احتیاج به زمان و نیروی انسانی زیادی دارند. همچنین تهیه میوه مناسب، به تخصص و شناخت کافی از بازار آن نیاز دارد. با مشاهده این مشکالت و بررسی بازار موجود، تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی میوا گرفتیم  با «میوا» میتوانید هرگونه بسته پذیرایی که دلخواه شماست، داشته باشید و تیم میوا تمام تلاش خود را میکنند که ایده آل های شما را با کیفیتی مطلوب به دست شما برساند.

Untitled-8

امیرحسین رضایی نژاد مدیر استارتاپ «بازرگام» در خصوص ایده «توزیع اینترنتی» میوه ارزان گفت: در راستای تامین کالاهای با کیفیت، کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان حذف واسطه های غیرضرور و همچنین دسترسی به یک سیستم جامع توزیع در بهینه ترین شکل ممکن، در قالب یک تیم استارتاپی درصدد برآمدیم تا با توجه به ظرفیت های خود، خدمتی دیگر را  اجرایی کنیم.

Untitled-9

آقای رمضانی مدیر عامل تبافی در مصاحبه با ایلنا گفت : تبافی (طبافی) یک اصطلاح قدیمی یزدی است که به فروشندگان میوه در یزد اطلاق میشده و هنوز هم گاها توسط مردم یزد به کار برده می شود. شروع استارت اپ تبافی از یک تجربه شخصی و مشکلات خرید میوه شروع شد و با توجه به توان تیم فنی، بستر وب سایت و نرم افزار اندروید تبافی پیاده سازی شد و از همان روز اول این پروژه شروع به کار کرد.در این پروژه برای خدمت به مشتریان از انواع بستر های موجود نظیر وب سایت، نرم افزار موبایل، ربات تلگرام، و همچنین تماس تلفنی بهره گرفته شده است و در حال حاضر عملکرد رو به رشدی را دارد که با تنوع محصول و خدمات بهتر سعی در افزایش میزان فروش خود را داریم.

Untitled-10

ندیمی نیا، مدیر عامل میوه میوه در گفتگو با ایلنا بیان کرد: میوه میوه در نظر دارد برای توسعه و پیشرفت خود و بازار کشاورزی کشور، در آینده ای نه چندان دور،  با ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده (کشاورزان) و مصرف کننده، باعث بهبود مشکلات کشاورزان (عدم فروش محصولات ، خرابی محصول) و مصرف کننده ها ( افزایش قیمت محصول برای مصرف کننده در نقاط خاصی از کشور) شود. در واقع میوه میوه سعی دارد بازاریاب کشاورزان و فروشنده منصف برای خریداران باشد.

 
   

Untitled-11

خانم مهندس میرخجسته از استارت آپ ای میوه در مصاحبه با ایلنا گفت: با نهایت احترام به تمامی دوستان و همکاران در عرصه فروش محصولات کشاورزی به اطلاع میرساند، مجموعه (emiveh) ای میوه که شروع ایده فعالیت این مجموعه از سال ۹۲ انجام شد و پس از مطالعات میدانی و ایجاد بستر مناسب در سال ۹۴ به عنوان یک سایت فعال در این عرصه گام نهاد امسال پس از سه سال تجربه، مفتخر به ارائه خدمات با امکانات و شرایط ذیل میباشد:

- اولین فروشگاه اینترنتی میوه

- اولین دارنده نماد اعتماد الکترونیکی و ساماندهی

- ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین با تحویل رایگان در دو کلانشهر تهران و رشت

- تحویل برخی از محصولات به کل کشور

- حامی محیط زیست و ارائه تمامی محصولات در بسته بندی سبز از روز آغازین تا کنون

- تنوع بیش از دویست محصول کشاورزی

- تحویل محصولات با کیفیت و بدون دورریز ( به گواه مشتریان)

- دارای اپلیکیشن اندروید فعال وابسته به سایت

و دیگر موارد همچون تنوع ارائه محصولات در قالب بسته ها و سبدهای متنوع که در مناسبت ها، جشنها و مهمانی ها ارسال گردیده و یا قراردادهای متنوع که با ادارات و شرکت ها منعقد گردیده است، نیز از جمله دست آوردهای این مجموعه تا کنون میباشد. در انتها با تشکر از دوستان و همکارانی که توجه فرمودند و این خبر را مطالعه نمودند این مجموعه نیز آمادگی خود را جهت حضور در سمینار رقابت های استارت آپی میوه آنلاین مورخ ۲۶ آذر ماه اعلام میدارد.

Untitled-12

محمد رضا ذوالعین مدیر عامل استارت آپ سان میوه در مصاحبه ای با ایلنا در رابطه با انگیزه و اهداف تاسیس سان میوه به نکات زیر اشاره کردند : هر دوره ای از زندگی انسان نیازهای خاص خود را داشته است و ابزار هایی که برای رفع آن نیازها انسان به اختیار خود درآورده است. در عصر حاضر که زندگی با سرعت در گذر است ، انسان نیاز به دریافت خدمات سریع ، تخصصی و در دسترس دارد ، از همین رو شرکت سان میوه با ارائه روشی نو و با استفاده از تکنولوژی های روز و ارائه خدمات بر بستر وب و شبکه های اجتماعی پا به عرصه خدمت گزاری نوین نهاده است و با کمک نیرو های متخصص خود تلاش میکند، با اصلاح نظام توزیع میوه در جهت کاهش هزینه های خرید مصرف کننده ، افزایش حقوق کشاورزان ، ایجاداشتغال پایدار و اعتلای صنعت کشاورزی ایران عزیز حرکت کند و با هدف برقراری عدالت هر چه بیشتر در زمینه تولید و توزیع میوه و تره بار و کسب رضایت مصرف کنندگان تمام توان خود را به کارگیرد .

Untitled-13

محمد محرابیان بنیانگذار استارتاپ میوچه در گفتگو با ایلنا:میوچه سرآغاز یک مسیر بود برای رسیدن به دو هدف.

هدف اول میوچه خرید آسان میوه برای همه،میوچه اعتقاد دارد تمام افراد جامعه با هر سطح درآمدی میتوانند از بهترین و تازه ترین محصولات کشاورزی در سبد غذایی خود استفاده کنند،زیرا مشتریان نباید هزینه های اضافی کسب و کارها را بپردازند.

هدف دوم میوچه تبدیل صنعت کشاورزی به یک صنعت پویا،هم اکنون صنعت کشاورزی به یک صنعت پر هزینه و آسیب زا برای کشور تبدیل شده که ادامه این روند برای آینده کشور خطری بزرگ محسوب میشود. میوچه با گرد آوری یک پایگاه اطلاعاتی جامع سعی دارد تا کشاورزی هدفمند و مدرن را جایگزین کشاورزی سنتی کند تا با کاهش هزینه های تولید این صنعت را به یک صنعت درآمدزا تبدیل کند.در این راستا به سمت نیروهای توانمند و متخصص عزیز کشورمان دست یاری دراز میکنیم تا در کنار هم بتوانیم بستری برای اشتغال پایدار و آبادی روستاها ایجاد کنیم.

Untitled-14

 
   

یاشار ایکدر مدیر عامل میوه ۲۴ در گفتگو با ایلنا بیان کرد: هدف از ایجاد فروشگاه اینترنتی میوه ۲۴ ارائه خدمات نوین به همراه ایجاد حس خوب یک خرید آسان، با کیفیت و  به صرفه می باشد. ما با حداکثر انعطاف سعی داریم تا رضایت صد در صدی مشتریان خود را تحت هر شرایطی فراهم کنیم و ایمان داریم تنها سود ما و برکت کار ما در خرسندی و ایجاد حس مثبت درون آنها خواهد بود. میوه ۲۴ محصولی مشترک از تجربه چندین ساله در فروش میوه و سبزیجات و نیروی جوانی و خلاقانه در استفاده از راهکارهای به روز می باشد و امیدوار است بتواند در شلوغی روزگار بخشی از نیازهای مردم را در کمال آرامش و بدون دردسر بر طرف نماید.

Untitled-15

مایه افتخار است که خدمتگذار شما مردم عزیز سرزمینمان هستیم

پوریایاری زاده مدیرعامل استارتاپ میوه آنلاین در مصاحبه با ایلنا گفت: فروشگاه اینترنتی میوه آنلاین با هدف تامین میوه مجالس و میوه کیلویی افتخار دارد در امر تهیه و ارسال سفارشات شما عزیزان در سطح شهر تهران، از بهترین کیفیت و با بسته بندی و تحویل سریع در خدمت رسانی به شما سروران پیش قدم باشد. چشم انداز مجموعه میوه آنلاین همواره براین بوده که در زندگی شلوغ و پر مشغله حال حاضربا ارسال میوه درب منزل مشتریان و فراهم کردن پک میوه جهت مراسمات دغدغه مردم جهت تهیه میوه و مشکلات ناشی از آن (ترافیک .جای پارک .تحمیل میوه درهم  ،آلودگی هوا...) را حذف کرده و فقط با ثبت آدرس و سفارش شمارا در اسرع وقت با مصلوب ترین کیفیت به شما عزیزان تقدیم نماید. میوه آنلاین از اینکه توانسته اندکی از دغدغه و مشکلات مردم عزیز در تهیه میوه کم کند به خود میبالد ،وازاینکه مردم عزیز مراسم و میهمانیهای خود را به ما میسپارند بینهایت سپاسگذار است . در میوه آنلاین خودمان رقیب خودمان هستیم و تنها با خودمان رقابت میکنیم تا هرروز از روز قبلمان درارائه خدمت و کیفیت عالیتر باشیم و این برگ موفقیت ماست.                                            

 

مدیر عامل میوه آنلاین (miive.ir) در مصاحبه با ایلنا گفت: خرید اینترنتی در حوزه میوه  و تره بار دارای ویژگیهای ارزشمندی  می باشد. که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش حداقل 2 واسطه در فرآیند فروش و کوتاهی مسیر از باغ تا میز

کاهش قیمت تمام شده کالا برای مصرف کننده نهایی

عدم نیاز به فضای زیاد و کاهش هزینه اجاره بها

افزایش سرعت انتقال میوه و حفظ کیفیت آن

کاهش هزینه های حمل و نقل

کاهش تردد شهری و کاهش آلودگی هوا

صرفه جویی در زمان

ایده ها در حوزه میوه آنلاین تمام شدنی نیست ....

شاید فکر کنیم فقط همین استارت آپ های گفته شده تا بدین جا در حوزه میوه فعالیت می کنند، اما استارت آپ هایی که تا اینجا در ایلنا مغرفی شدند، کار ارسال میوه را بر عهده داشتند، ممکن است شما تمایل داشته باشید که میوه را در بسته بندی شکیل و شسته شده جهت مراسم های خود استفاده کنید. مرحله ای که مستقیم بسته میوه را به مهمانان خود تحویل می دهید. استارت آپ های زیر علاوه بر اینکه میوه را بر حسب نیاز شما تهیه می کنند، آنها را بر حسب سلیقه شما در بسته ای زیبا قرار داده تا بسته دریافتی را مستقیم در مقابل مهمانان تان قرار دهید.

 

مهمان ها را به مهمانو بسپارید

Untitled-16

آقای محمد واعظی نژاد مدیر استارت آپ مهمانو در گفت و گو با ایلنا گفت: مهمانو استارت آپی نوپا برای طبقه متوسط جامعه است که پذیرایی رویدادها، همایش ها و دورهمی ها را تخصص خود می داند. قیمت های مناسب در مقایسه با تنوع و کیفیت بالای محصولات و بسته بندی شکیل باعث توجه برگزارکنندگان رویدادها شده تا با صرف کمترین وقت هزینه، خدمات مورد نظر را به راحتی در محل دریافت کنند. مهمانو در سال گذشته پذیرایی بیش از هزار رویداد را برعهده گرفته است. کاربران با مراجعه به سایت می توانند بسته های آماده را انتخاب کنند، به دلخواه تغییر دهند یا اقلام را به صورت تکی سفارش دهند.

Untitled-18

مظفری بنیانگذار پَکِتو در مصاحبه با خبرنگار ایلنا گفت: پَکِتو سامانه‌ای هوشمند است که برای سفارش و خرید اینترنتی پکیج پذیرایی میان وعده جهت سمینار، همایش، مجلس ختم و ترحیم، جلسه دفاع پایان نامه، تور گردشگری، مهمانی و سایر مراسم­‌ها طراحی شده است. برگزاری هر مراسمی نیاز به برنامه ریزی و زمانبندی دقیق و منسجم دارد. تنوع کارها اغلب دغدغه های فراوانی برای میزبان ایجاد می کند. رزرو مکان برگزاری مراسم، سامان‌دهی مدعوین، تهیه سین مراسم، تهیه اقلام پذیرایی مناسب و بسیاری موارد دیگر در برگزاری یک مراسم آبرومند حائز اهمیت است. شما به سایر امور مهم مراسم خود رسیدگی نمایید و پذیرایی از میهمانان را به پکتو بسپارید.

کاربران محترم می توانند از طریق مراجعه به وبسایت پَکِتو اقلام داخل پک پذیرایی خود از قبیل: میوه های تازه و شستشو شده، انواع آبمیوه و نوشیدنی های متنوع، کیک و آجیل درجه یک و تنقلات گوناگون را در پکیج پذیرایی خود بچینند و بعد از سفارش اینترنتی و یا هماهنگی تلفنی با کارشناسان پَکِتو منتظر دریافت پکیج پذیرایی شیک و زیبای خود باشند. وظیفه پکتو تهیه و ارسال بسته‌های پذیرایی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در کمترین زمان ممکن و کمک به برگزاری هرچه آبرومندانه‌تر مراسم‌های شما است. همچنین مدیران محترم مدارس می‌توانند جهت سفارش هفتگی میان‌وعده سلامت دانش‌‌آموزان از طریق مراجعه به صفحه ویژه مدارس در وبسایت پَکِتو اقدام نمایند.

Untitled-19

محمد رضایی بنیانگذاراستارتاپ باکسیتو در مصاحبه با ایلنا گفت: با روی کار آمدن فروشگاه های آنلاین و تاثیر آن ها بر جنبه های مختلف زندگی افراد جامعه، تحول عظیمی در صنعت کسب و کارهای مختلف و نحوه ی خرید و فروش انواع محصولات و خدمات رخ داده است. ما در مجموعه ی باکسیتو صداقت در کار و رعایت انصاف و عدالت را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم؛ به همین علت به لحاظ اخلاقی و انسانی خود را مسئول دانسته ایم تا با به کارگیری تکنولوژی و ارائه خدمات با بهره گیری از امکاناتی که صفحات وب و رسانه های اجتماعی دراختیارمان قرار داده است، در جهت آسایش و جلب رضایت هر چه بیشتر افراد جامعه ی خویش گامی بشر دوستانه برداریم و امکان سفارش آنلاین انواع میوه و صیفی جات را با بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت، جهت جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان و کاهش هزینه ها، به صورت آنلاین فراهم کنیم.

سخن پایانی:

ایران کشوری چهار فصل است که هر منطقه دارای آب و هوا، غذا و حتی میوه‌های خاص خود است. اگر قصد شناخت جاذبه های گردشگری و کشف جذابیت‌های طبیعی مانند میوه و غذای آنها هستید بد نیست که چمدان ها را ببندید و با (خرید بلیط هواپیما ارزان(به این مناطق سفر کنید و نطرتان را در مورد این زیبایی ها با ما در میان بگذارید.

 

 

خشکبار رقابت فنی و حرفه ای گردشگری میوه و تره بار
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر