خبرگزاری کار ایران

در رقابت بین استارت آپ‌های حوزه آزمایش پزشکی؛

آزمایشگاه بیمارستان رسالت برنده نشان قابل اعتماد شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۳۱۳

اولین دوره از رقابت های بین شرکت های استارت آپی با بررسی استارت آپ‌های حوزه آزمایش پزشکی برگزار شد. در این رقابت سه شرکت آزمایش آنلاین، آزماتو و جوابدهی آنلاین بیمارستان رسالت با یکدیگر به رقابت پرداختند که در خاتمه با رای گیری مردمی آزمایشگاه بیمارستان رسالت برنده نشان قابل اعتماد از طرف مردم شد.

رحیمی مدیر روابط عمومی آزمایشگاه بیمارستان رسالت ضمن ابراز خرسندی از کسب این مقام توسط مردم در سمینار کسب و کار به سبک میلیاردرهای دانشگاه شهید شمسی پور تهران افزود: نمونه گیری در منزل سال هاست که توسط همکاران ما در آزمایشگاه بیمارستان رسالت تهران انجام می شود ولی اینکه بتوانیم خیلی سریع نتیجه آزمایش را به دست مخاطب برسانیم، مساله ای است که سال ها به عنوان دغدغه اساسی مسئولین در آزمایشگاه پاتوبیولوژی بیمارستان رسالت مطرح بود.

وی افزود: این آزمایشگاه موفق شد در سال 1392 با راه اندازی یک سیستم آنلاین راه حلی برای دیجیتال سازی فرآیند نمونه گیری و تحویل نتایج آزمایشات از طریق وبسایت و تلگرام انجام دهد. وی افزود: همینک مردم می توانند بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه، تمامی آزمایشات را بصورت شبانه روزی و با پوشش بیمه های دولتی با نمونه گیری در منزل انجام دهند. این در حالی است که هزینه ای برای ایاب و ذهاب هم دریافت نمی شود.

رحیمی گفت: یکی دیگر از معضلات سیستم های آزمایش سنتی، معطلی مردم در محل آزمایشگاه ها بود. ایشان افزودند: ممکن است افرادی شرایط انجام آزمایش در منزل را نداشته باشد، و علاقه مند به حضور در آزمایشگاه و ملاقات پزشکان باشند، در این شرایط این آزمایشگاه امکاناتی را فراهم می کند تا این دوستان از  نوبت گیری آنلاین استفاده کنند تا به محض ورود به آزمایشگاه، بدون معطلی آزمایش خود را انجام داده و حداکثر با صرف 15 دقیقه کلیه عملیات آزمایش گیری آنها به اتمام برسد.

دکتر محمدرضا مجمع، استاد دانشگاه و مدرس دوره های توسعه کسب و کار ضمن تقدیر از آزمایشگاه پاتوبیولوژی بیمارستان رسالت٬ برنده نشان اعتماد این رقابت افزود استارت آپی افزود: اینکه مردم به یک سیستم آنلاین برای آزمایش دهی اعتماد کنند٬ نشان از موفقیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ این مجموعه است. ایشان افزودند: جنگ های استارت آپی ایده جدیدی است تا شرکت های رقیب در حوزه های یکسان اقتصادی مقابل هم قرار گرفته و ضمن تبادل اطلاعات، فرصتی را برای هم اندیشی فراهم نمایند.

آزمایشگاه بیمارستان رسالت برنده نشان قابل اعتماد شد

آزمایشگاه بیمارستان رسالت برنده نشان قابل اعتماد شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز