خبرگزاری کار ایران

فاضل میبدی در گفت‌وگو با ایلنا:

ایلنا گرایش به جریان تند و افراطی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۱۵

مهم این است که ایلنا خط اعتدالی که در پیش گرفته است را ادامه دهد و رسالت ارزشی آن هم این باشد که به جامعه اطلاع‌رسانی درست کند و با ظلم و جفاهایی که ممکن است در جامعه صورت بگیرد مبارزه کند.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم خبرگزاری کار ایران را یکی از خبرگزاری‌هایی دانست که همیشه خط اعتدال را در پیش گرفته و رسالت ارزشی آن اطلاع‌رسانی درست به جامعه بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی فاضل‌میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص دوازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری کار ایران(ایلنا) و عملکرد این رسانه در این سال‌ها گفت: به نفع جامعه است تا دستگاه‌ها و سایت‌های اطلاع‌رسانی هر چه‌ بیشتر گسترده شوند و مردم را مطلع‌تر کنند و جای خوشحالی است که خبرگزاری ایلنا را می‌توان یکی از مراکز اطلاع‌رسانی قلمداد کرد.

وی ادامه داد: ایلنا را از هر جهت می‌توانم رسانه‌ بسیار خوبی معرفی کنم که گرایش خاصی به هیچ جریان تند افراطی ندارد و اخبار را آنطور که هست منعکس می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: مهم این است که این خبرگزاری خط اعتدالی که در پیش گرفته است را ادامه دهد و رسالت ارزشی آن هم این باشد که به جامعه اطلاع‌رسانی درست کند و با ظلم و جفاهایی که ممکن است در جامعه صورت بگیرد مبارزه کرده و به کشف یکسری از حقایقی که بر مردم مکشوف نیست بپردازد.

فاضل میبدی بیان کرد: اینهایی که گفتم رسالت‌هایی است که جریان اطلاع‌رسانی بایدآن را در نظر بگیرد و از آنجایی هم که ایلنا متعلق به کار و کارگر و قشر ضعیف جامعه است بنابراین دفاع کردن از ضعفا همیشه باید جزو رسالت اصلی‌اش باشد.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: شعار خبرگزاری ایلنا همانطور که تا الان بوده باز هم باید تحقق عدالت اجتماعی و آزادی در جامعه باشد و فکر می‌کنم تاکنون این مساله اتفاق افتاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز