خبرگزاری کار ایران

پرده زبرا: راهنمای انتخاب و مقایسه قیمت با پرده پانچ

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۸۰۳

پرده زبرا نوعی پرده مدرن است که از نوارهای افقی پارچه و تور تشکیل شده و ظاهری زیبا و منحصربه‌فرد به دکوراسیون شما می‌بخشد. با استفاده از پرده زبرا می‌توانید میزان نور ورودی به محیط را تنظیم کنید. پرده پانچ نیز نوعی پرده با ساختار ساده و یکدست است که برای نصب از سوراخ‌های پانچ استفاده می‌شود. انتخاب نوع پرده به نیازها و سلیقه شما بستگی دارد. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب هر دو نوع پرده و مقایسه قیمت آنها می‌پردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای منزل خود داشته باشید.

پرده زبرا یکی از مدل‌های پرده مدرن هست که این روزها طرفداران زیادی داره. این مدل پرده از باند و لاین‌های افقی پارچه و تور تشکیل شده که در کنار یک‌دیگر ظاهری زیبا و منحصربه‌فرد رو به‌وجود می‌آورند. با خرید پرده زبرا می‌تونید میزان ورودی نور به درون محیط رو تنظیم کنید و این مسئله باعث می‌شه که به فراخور حس خود نور رو در محیط تنظیم کنید. پرده پانچ به پرده‌ای گفته می‌شه که دارای سوراخ‌هایی هست که برای نصب به‌کار می‌ره و ساختار یک‌دستی داره. شما می‌تونید باتوجه‌به نیازهای خود برای خرید پرده اقدام کنید.

مزایای پرده زبرا

پرده‌های زبرا دارای مزایای متعددی هستند که همین امر باعث شده بسیاری از کسانی که به‌دنبال یک دکوراسیون لوکس و منحصربه‌فرد هستند، به سمت استفاده از این پرده متمایل بشن. در ادامه به معرفی مزایای این پرده می‌پردازیم و اطلاعات کاملی رو در اختیار شما قرار می‌دیم.

دوام و طول عمر بالا

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شده استفاده از این پرده مدنظر قرار بگیره، دوام و طول عمر بالای اون هست. اگر شما پرده‌های زبرا رو از مراکز معتبر خریداری کنید، می‌تونید اطمینان داشته باشید که این پرده قراره برای مدت طولانی در محیط مورد استفاده قرار بگیره و این مسئله باعث می‌شه که شما بتونید با اطمینان‌خاطر اون رو سفارش بدید و از اون استفاده کنید.

مقاوم دربرابر اشعه یووی

ممکنه شما بخواید با نصب پرده جلوی ورود اشعه‌های یووی رو به داخل خانه بگیرید. پرده زبرا می‌تونه به شما کمک کنه به این هدف خودتون برسید. پارچه‌هایی که در تولید پرده‌های زبرا به‌کار می‌رن، قابلیت جذب اشعه‌های یووی رو دارند و اجازه نمی‌دن که این اشعه‌ها وارد خانه بشن و به اشیا آسیب برسانند. همچنین، باتوجه‌به این مسئله که ساختار پرده‌ها مقاوم هست، این پرده‌ها هرگز دچار پوسیدگی نمی‌شوند.

تنوع بالا

یکی دیگر از مواردی که باعث شده تهیه پرده زبرا مدنظر قرار بگیره، تنوع بالای اون هست. باتوجه‌به این موضوع که امروزه درخواست زیادی برای تهیه این پرده‌ها وجود داره، تولیدکنندگان تلاش کردند که اون‌ها رو در انواع رنگ‌ها و مدل‌ها تولید کنند و همین امر باعث شده که امروزه برای هر سلیقه‌ای، مدلی در بازار موجود باشه که شما می‌تونید باتوجه‌به دکوراسیون محل مورد نظر، بهترین مدل رو انتخاب کنید.

پرده زبرا: راهنمای انتخاب و مقایسه قیمت با پرده پانچ

نصب ساده

نصب این پرده بسیار ساده هست و در یک روز و در زمان کوتاه نصب می‌شه. همچنین، باید بدونید پرده زبرا به‌راحتی استفاده می‌شه. بسیاری از افراد به پرده‌های زبرا پرده‌های کرکره‌ای می‌گویند. دلیل این امر این هست که قابلیت باز و بسته شدن این پرده‌ها دقیقا مشابه به پرده‌های کرکره‌ای هست؛ به‌همین‌دلیل، شما با خرید این پرده به‌راحتی می‌تونید از اون استفاده کنید و دیگر نگرانی دررابطه‌با نصب و استفاده نخواهید داشت.

وزن سبک

بهتره بدونید پرده زبرا وزن بسیار سبکی داره و این مسئله برای کسانی که می‌خواهند فشار زیادی به سقف وارد نشه، اهمیت زیادی داره. پرده‌های زبرا با استفاده از پارچه‌ و تور تولید می‌شن و همین امر باعث شده که وزن‌ اون‌ها بسیار کم باشه. در زمان خرید، می‌تونید مشخصات فنی پرده رو به‌دقت بررسی کنید تا بتونید بهترین محصول رو باتوجه‌به نیازهای محیط خریداری کنید.

قیمت پرده‌های زبرا چقدر است؟

یکی از سوالاتی که همواره پرسیده می‌شود در مورد قیمت پرده زبراست. فاکتورهای مختلفی بر قیمت اثر می‌گذارند که شما باید به اون توجه داشته باشید. ابعاد از مهم‌ترین فاکتورهایی هست که قیمت رو تعیین می‌کنه. بی‌شک، هر چقدر متراژ و ابعاد پردهای زبرا بیشتر باشه، به همان اندازه باید مبلغ بیشتری رو پرداخت کنید. متریالی که در تولید و آماده‌سازی پردهای زبرا به‌کار رفته نیز بر قیمت اثرگذار هست و شما باید در زمان خرید پرده این موارد رو مدنظر قرار بدید و به‌دنبال بهترین پرده باتوجه‌به بودجه خودتون باشید.

معایب پرده‌های زبرا چیست؟

با این‌که پرده زبرا دارای مزایای متعددی هست؛ اما باید بدونید این محصول همانند هر محصول دیگری معایبی نیز دارد. یکی از مهم‌ترین معایب این پرده، عدم انعطاف‌پذیری در تغییر سایز هست. درواقع، شما می‌تونید سایز این پرده رو کم کنید؛ اما باید بدونید زبرا انعطاف‌پذیری لازم رو برای افزایش سایز نداره؛ بنابراین، در زمان خرید باید به اندازه محیط توجه داشته باشید و اون رو به‌دقت سفارش بدید. این مسئله باعث می‌شه که دیگر درگیر کوچکی یا بزرگی پرده نشوید.

مزایای پرده پانچ

پرده‌های پانچ نوع دیگری از پرده هستند که شما می‌تونید خرید اون رو مدنظر قرار بدید. این پرده دارای مزایای متعددی هست که در ادامه به اون‌ها می‌پردازیم.

تنوع طرح چاپی

طرح‌های چاپی که در این پرده‌ها دیده می‌شه، بسیار متنوع هست و شما می‌تونید باتوجه‌به سبک دکوراسیون خود، یکی رو انتخاب کنید.

شستشوی ساده

روش شستشوی این پرده‌ها بسیار ساده هست و اگر شما اون رو از مراکز معتبر تهیه کرده باشید، طرح چاپی اون از بین نمی‌ره و زیبایی خودش رو حتی پس از شستشو حفظ می‌کنه.

معایب پرده‌های پانچ چیست؟

در کنار مزیت‌هایی که برای پرده‌های پانچ مطرح کردیم، باید بدونید این پرده دارای معایبی هم هست. یکی از مهم‌ترین مواردی که دررابطه‌با پرده‌های پانچ باید بدونید این هست که نظم این پرده‌ها به سرعت بهم می‌خوره و شما باید زمان بگذارید و اون رو درست کنید؛ بنابراین، استفاده از پرده‌های پانچ در محیط‌هایی که کودکان حضور دارند، ممکن هست گزینه مناسبی نباشه.

کدام پرده را بخریم؟

ممکنه اکنون که با پرده زبرا و پانچ آشنا شدید، این سوال براتون پیش بیاد که کدام پرده بهتر هست. در پاسخ به این سوال باید بگیم هرکدام از این پرده‌ها دارای مزایا و معایبی هستند و شما در اولین قدم باید به این مسئله توجه داشته باشید که کدام پرده برای شما مناسب هست و مزیت‌های اون دقیقا چیزی هست که به اون نیاز دارید. از طرف دیگر، باید به مدل هر دو پرده توجه کنید و به این مسئله دقت داشته باشید که کدام پرده با دکوراسیون شما همخوانی داره؛ درنتیجه، شما می‌تونید بهترین مدل پرده رو انتخاب کنید و از خرید خود رضایت کاملی داشته باشید.

پرده زبرا: راهنمای انتخاب و مقایسه قیمت با پرده پانچ

قیمت کدام پرده کمتر است؟

افرادی که می‌خواهند از میان پرده زبرا و پرده پانچ، یکی از اون‌ها رو انتخاب کنند، در این باره سوال می‌پرسند که قیمت کدام پرده کمتر هست. بهتره بدونید هرگز نمی‌توان پاسخ دقیقی به این سوال داد. فاکتورهایی ازجمله ابعاد، متریال به‌کاررفته، نوع و مدل طرحی که پرده داره و برند ایرانی یا خارجی بر قیمت اثر می‌گذارند؛ بنابراین، بهتره شما ابتدا بر نیازهای خود تمرکز داشته باشید و پرده رو باتوجه‌به نیازهای خود انتخاب کنید.

برای خرید پرده‌های زبرا و پانچ به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی رو در مورد پرده‌های زبرا و پانچ در اختیار شما قرار بدیم و شما رو با مزایا و معایب هریک از این پرده‌ها آشنا کنیم. اگر به‌دنبال مرکز معتبری برای خرید پرده زبرا یا پانچ هستید، می‌تونید به فروشگاه اینترنتی دیددکور مراجعه کنید. این فروشگاه دارای انواع مدل پرده هست که شما می‌تونید باتوجه‌به دکوراسیون و نیازهای خودتون بهترین گزینه رو انتخاب کنید. همچنین، کیفیت پرده‌های فروشگاه دیددکور بسیار بالاست و شما می‌تونید به اون اطمینان داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز