خبرگزاری کار ایران

چگونه با خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان حضوری کسب و کارتان را رونق دهید؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۵۴۳

 

امروزه دنیای کسب‌وکار با سرعت برق و باد در حال پیشرفت و حرکت به سمت جلو است. چنین حدی از پیشرفت در هیچ دوره‌ای از تاریخ اقتصاد دیده نشده است. حالا، در چنین شرایطی که مشتریان نیز به همان سرعت در حال گسترش دامنه توقعات‌شان هستند، ایجاد ارتباط سازنده حرف اول را می‌زند. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان حضوری این امکان را فراهم آورده تا کسب‌وکارها بتوانند خودشان را با نیازهای مشتریان همسو کنند و در ایجاد ارتباط پایدار و مفید موفق باشند. برای اینکه بدانید چگونه از این دستگاه برای رونق کسب‌وکار خود استفاده کنید، راهکارهای طلایی ما را در ادامه این مطلب بررسی کنید.

یک باشگاه وفاداری راه اندازی کنید

چگونه با خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان حضوری کسب و کارتان را رونق دهید؟

وقتی اسم باشگاه مشتریان می‌آید، ممکن است تصور کنید که قرار است اقداماتی پیچیده و سخت را انجام دهید و پس از پرداخت کلی هزینه، یک باشگاه خوب راه‌اندازی کنید؛ اما اصلا اینطور نیست. در واقع به راحتی با مراجعه به محصولات دایرکت و خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل می‌توانید شماره همراه مشتریان خود را در هنگام خریدشان از فروشگاه‌تان ذخیره کنید و نام آن‌ها را به همراه اطلاعات‌شان ثبت کنید. این اطلاعات یک سری داده عادی و معمولی نیستند؛ بلکه کلید صندوقچه‌ گنجی هستند که کسب‌وکارتان را متحول می‌کند. با این داده‌ها می‌توانید تبلیغات خود را هدفمند کنید و معجزه بازاریابی را به چشم خود ببینید. برای اینکه به شکلی کاربردی این کار را یاد بگیرید موارد زیر را انجام دهید.

خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل و برداشتن اولین قدم!

چگونه با خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان حضوری کسب و کارتان را رونق دهید؟

هزینه این دستگاه مناسب‌تر از چیزی‌ست که حتی تصور می‌کنید؛ به فروشگاه دایرکت سر بزنید تا خودتان از بررسی قیمت آن شوکه شوید. بعد از اینکه دستگاه خود را خریدید آن را در پیشخوان فروشگاه‌تان بگذارید و به مشتریان اعلام کنید که می‌توانند با ثبت شماره خود در کاستومر کلاب (Customer Club) شما عضو شوند. وقتی شماره آن‌ها ثبت شد یک پیام از پیش آماده شده (که می‌تواند تشکر از خرید یا خوش‌آمدگویی به باشگاه باشد) برای آن‌ها ارسال می‌شود. از این پس شما می‌توانید تخفیف‌ها، جشنواره‌ها و اطلاعیه‌های خود را برای اعضای باشگاهتان ارسال کنید و به خرید مجدد ترغیب‌شان کنید.

به این ترتیب پیشخوان فروشگاه شما تبدیل به نقطه پرش کسب‌وکارتان می‌شود؛ آن ‌هم فقط به کمک این دستگاه کارآمد. اگر می‌خواهید جذابیت کار را چند برابر کنید و ظاهری شیک و مدرن به آن بدهید، فقط کافی‌ست محصولات دایرکت را بررسی کنید و یک پایه نگهدارنده جذاب را انتخاب کنید. پس از انجام این امور و برداشتن اولین قدم، کار اصلی شما شروع می‌شود. حالا باید با خلاقانه‌ترین راهکارهای ممکن، انقلابی در فروش خود ایجاد کنید. پس برویم سراغ قدم دوم!

 

دسته‌بندی هوشمندانه مشتریان؛ پیش به سوی بازاریابی هدفمند!

وقتی هنگام خرید شماره مشتریان خود را ثبت می‌کنید، می‌توانید آن‌ها در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی کنید. این گروه‌ها می‌توانند بر اساس اطلاعات جمعیت شناسی افراد (یعنی سن، جنسیت، وضعیت تاهل و غیره) باشند یا بر اساس نوع محصولی که از شما خریده‌اند. به این ترتیب می‌توانید در آینده، وقتی که قرار است کمپین‌های پیامکی و تبلیغاتی خود را راه‌اندازی کنید بسیار هدفمندتر عمل کنید. به طور مثال می‌توانید برای تمام افرادی که شماره تلفن آن‌ها در دسته‌بندی یکی از محصولات شما ثبت شده است، پیامکی حاوی تخفیف ویژه برای همان محصول یا محصولات و خدمات مربوط به آن ارسال کنید. وقتی افراد یک بار یک محصول یا خدمت را خریداری می‌کنند یعنی به آن نیاز یا علاقه دارند و به احتمال زیاد در آینده نیز به سراغش می‌آیند. پس با یک تخفیف وسوسه کننده آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهید.

علاوه‌براین، می‌توانید با توجه به اطلاعات جمعیت شناسی افراد و با توجه به نوع محصولات یا خدمات خود کمپین‌های هدفمندی را اجرا کنید. به طور مثال اگر محصولات شما برای جنسیت خاصی طراحی شده‌اند (مثلا لباس یا عطر مردانه و زنانه، لوازم بهداشتی و آرایشی و از این قبیل) می‌توانید برای دسته‌بندی آقایان یا بانوان، کمپین‌های ویژه‌ای راه‌اندازی کنید و مطمئن باشید که پیام شما متناسب با نوع نیاز مخاطب‌تان است. به این ترتیب با یک بازاریابی هدفمند توانسته‌اید نظر مخاطب هدف خود را به خوبی جلب کنید.

تعامل با مشتری را افزایش دهید و فروش خود را منفجر کنید!

ثبت شماره موبایل مشتری و راه‌اندازی باشگاه مشتریان به قصد ارسال تخفیف و تبلیغات هوشمندانه برای مشتریان، فقط یکی از جنبه‌های استفاده از شماره تلفن مشتری و دستگاه ذخیره آن است. در واقع وقتی شما شماره تلفن افراد را در اختیار دارید، در این عصر اطلاعات و ارتباطات به پادشاه بازار تبدیل می‌شوید. به عنوان مثال ارسال پیامک تبریک تولد به همراه یک جایزه (مثلا تخفیف روی کالا یا خدمات مورد علاقه مشتری) می‌توانید رابطه خودتان با او را بهبود بخشید. افراد در این دوره عاشق برند‌هایی هستند که به آن‌ها و نیازهایشان اهمیت می‌دهند. بنابراین با انجام چند کار خلاقانه در پی این باشید تا ارتباط‌تان را با افراد موثرتر کنید و تعامل خوبی را با آن‌ها برقرار کنید. اما قضیه فقط به همینجا محدود نمی‌شود؛ ایده‌های زیر را به کار ببرید تا در ایجاد ارتباط با افراد شاهد یک تحول چشم‌گیر باشید.

ایده های خلاقانه برای بهبود ارتباط با مشتریان

  • گیمیفیکیشن راه‌اندازی کنید: یک بازی ساده، یک چالش یا حتی رقابتی جذاب را برای دریافت امتیاز ایجاد کنید و افراد را به آن دعوت کنید. به آن‌ها بگویید می‌توانند از امتیازات خود برای تخفیف استفاده کنند و سپس بنشینید و تماشا کنید که آن‌ها چطور به تعامل با شما علاقه‌مند می‌شوند.
  • نظرسنجی برگزار کنید: یکی از بهترین راه‌های بهبود تعامل با افراد برگزاری نظرسنجی است. به راحتی می‌توانید به شماره موبایل آن‌ها یک لینک نظرسنجی ارسال کنید و یا از آن‌ها بخواهید به در همان پیامک سطح رضایت خود را کالایی که خریده‌اند اعلام کنند. به این ترتیب آن‌ها متوجه می‌شوند که چقدر شما به دغدغه‌هایشان اهمیت می‌‌دهید و این باعث بهبود رابطه شما با آن‌ها می‌شود.
  • شارژ محصولات جدید را اطلاع رسانی کنید: به شماره موبایل افرادی که در باشگاه شما عضو هستند پیامک حاوی اطلاع رسانی شارژ محصولات ارسال کنید و به آن‌ها نشان دهید که چون افراد خاصی برای شما هستند، زودتر از بقیه آن‌ها را مطلع کرده‌اید. هر چقدر رفتار شما با اعضای باشگاه خود، صمیمی‌تر و ویژه‌تر باشد بهتر است. آن‌ها با این کار احساس می‌کنند که عضو یک خانواده بزرگ هستند و به تعامل بیشتر با شما علاقه‌مند می‌شوند.
  • مناسبت‌های مختلف را تبریک بگویید: نه فقط تولد افراد، بلکه مناسب‌های عمومی را نیز به آن‌ها تبریک بگویید، مخصوصا در اعیاد خاص. این تبریک را با یک تخفیف ویژه برای آن‌ها ارسال کنید تا به شکل موثری تعامل خود با آن‌ها را بهبود بخشیده باشید.

کسب و کار خود را همین امروز دگرگون کنید

در این دنیا که با سرعت سرسام آوری رو به جلو حرکت می‌کند، حتی یک روز تاخیر هم جایز نیست. وقتی راه موفقیت و رشد دادن کسب‌وکار خود را می‌دانید و این راه بسیار ساده و ارزان قیمت است، بهتر است هرچه زودتر اقدام کنید. اگر شما برای مشتری خود ارزش قائل نشوید و با او در ارتباط نباشید، رقبای شما این کار را می‌کنند و خیلی راحت نظر او را به خود جلب می‌کنند؛ بنابراین با خرید یک دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری از دایرکت به سوی آینده‌ای بهتر برای کسب‌وکارتان حرکت کنید. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز