خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره تور و ویزای ایتالیا با IR4T

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۵۸۷

یکی از ویزاهایی که سالانه با درخواست بالایی از متقاضیان در اقصی نقاط دنیا به ویژه ایران برای سفر به ایتالیا مواجه می شود ویزای ایتالیا با IR4T است.

ویزای ایتالیا با IR4T از دیگر ویزاها با درخواست بالا است که اغلب ایرانیان برای مسافرت با تور ایتالیا اقدام به دریافت آن می نمایند. با تهیه ویزا و اقدام به سفر از طریق تور ایتالیا می توان از شهر‌های رم، میلان، ونیز، فلورانس دیدن کرد. در واقع هر کدام از این شهر ها دارای تور جداگانه ای بوده و می توان بر اساس سلیقه یکی را خریداری کرد.
بیشترین زمان جهت درخواست تور ایتالیا در ایام عید نوروز و تابستان است. به همین در آستانه این ایام درخواست اخذ ویزای این کشور نیز افزایش چشمگیری پیدا می کند. البته ویزای توریستی تنها ویزای مورد درخواست نیست بلکه شهروندان ایرانی از طرفداران پروپاقرص ویزای تحصیلی و کاری ایتالیا هستند.
 

شرایط اخذ ویزای ایتالیا با IR4T

پیش از هر چیز باید گفت که تاریخ درخواست وقت سفارت ایتالیا تضمینی با IR4T نقش مهمی در دریافت ویزا و ریجکت آن دارد. با این حال نمی توان از تاثیر آژانس مسافرتی و یا سایتی که از طریق آن اقدام به خرید تور و اخذ ویزا کرده اید غافل شد. اولین شرط برای درخواست ویزای کشور ایتالیا گرفتن وقت سفارت است. وقت سفارت ایتالیا در ما به وسیله کارگزاری CKGS تعیین می‌شود و تقریبا 7 تا 14 روز پس از ارائه درخواست، وقت سفارت به افراد داده می شود. در واقع وقت سفارت به منظور تحویل مدارک و انگشت نگاری افراد تعیین می شود. افراد متقاضی بعد از حضور در سفارت باید در حدود 14 تا 21 روز صبر کنند تا جواب درخواست خود را دریافت کنند.

از دیگر شرایط اخذ ویزای ایتالیا با IR4T تمکن مالی و گردش حساب است که لازم است افراد از آن بهره مند باشند. مبلغ مورد نیاز برای تمکین مالی جهت دریافت ویزای این کشور مبلغی در حدود 100,000,000 تا 150,000,000 تومان است. البته باید آگاه بود که مبلغ ورودی و خروجی حساب حائز اهمیت نبوده و تنها تعداد تراکنشات حساب ملاک قرار خواهند گرفت. به این معنی که هرچه تعداد تراکنشات حساب افراد بالاتر باشد، افراد از شانس بیشتری برای دریافت ویزای برخوردار خواهند بود.

بهترین زمان برای رزور تور و اخذ ویزای ایتالیا با IR4T

شما به عنوان شخصی که قصد سفر به ایتالیا از طریق تورهای این کشور را دارید می توانید در هر زمان که بخواهید برای دریافت ویزای ایتالیا با IR4T اقدام کنید. با این وجود بهتر است این موضوع را مد نظر داشته باشید که جوابدهی درخواست ویزای ایتالیا حداکثر 21 روز به طول خواهد انجامید. همچنین برای حضور در دفتر کارگزاری ویزای این کشور نیز باید حداکثر به مدت 14 روز پس از ارائه درخواست خود مراجعه کنید. بنابراین بهترین زمان برای اقدام جهت دریافت ویزای این کشور حداقل ۱ الی ۲ ماه پیش از تاریخ سفر است.

مدارک لازم جهت خرید تور ایتالیا

همه چیز درباره تور و ویزای ایتالیا با IR4T

شرایط اخذ ویزای ایتالیا با IR4T

مهم ترین مدرک برای خرید تور ایتالیا داشتن ویزای ایتالیا است. زیرا بدون ارائه ویزا نمی توان به این کشور سفر کرد. برای دریافت ویزا در کوتاه ترین زمان ممکن می توان از طریق IR4T درخواست خود را ارائه داد. علاوه بر ویزا برای خرید تور به مدارک دیگری نیاز است که عبارتند از:

● پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

● گواهی بانکی حداقل 3 ماهه با موجودی حداقل 150.000.000 ریال به همراه مهر بانک و نام شخص به انگلیسی

● کپی تمام صفحات شناسنامه هر کدام روی برگه A4 و بصورت جداگانه

● گواهی شغلی

● یک قطعه عکس (3.5 * 4.5) تمام رخ پشت زمینه سفید

● کپی صفحه اول و دوم پاسپورت هر کدام بصورت جداگانه، صفحات دارای ویزا روی برگه A4

● تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کامل و دقیق

هزینه ویزای ایتالیا با IR4T

هزینه ویزای ایتالیا با IR4T شامل هزینه های بیمه مسافرتی، رزرو وقت سفارت این کشور، پر کرده فرم درخواست ویزای شینگن و رزرو بلیط رفت و برگشت و واچر هتل می باشند. لازم به ذکر است که برای دریافت ویزای این کشور می توان از دو نوع وقت سفارت استفاده کرد که هزینه هر کدام متفاوت است. وقت معمولی و وقت پرمیوم ایتالیا دو نوع وقت سفارت هستند که هزینه نوع دوم به مراتب بالاتر از وقت معمولی است. به همین دلیل نوع وقت سفارت نیز بر میزان هزینه اخذ ویزا تاثیر گذار خواهد بود.

ضمانت‌ نامه بانکی تور ایتالیا با IR4T

همه چیز درباره تور و ویزای ایتالیا با IR4T

تور ایتالیا

بعد از صدور ویزای ایتالیا با IR4T برای خرید تور باید ضمانت‌ نامه ای را نیز جهت سفر با تور باید ارائه داد. در حقیقت ضمانت نامه تور با هدف اعتماد به بازگشت متقاضیان بعد از به پایان رسیدن تاریخ سفر، آژانس‌ مسافرتی آن را از فرد متقاضی خرید تور دریافت می‌ شود. این ضمانت نامه نوعی مدرک برای اعتبار بخشیدن به کار تور در نزد سفارت ایتالیا است. زیرا در صورت عدم مراجعه افراد بعد از اتمام سفر به کشور اعتبار و کار تور و آژانس مربوطه زیر سوال خواهد رفت. مبلغ ضمانت‌ نامه‌ بانکی تور ایتالیا مبلغی در حدود 100,000,000 تا 150,000,000 تومان است. البته در اکثر مواقع مبلغ ضمانت نامه تور مطابق شرایط متقاضی تعیین می شود.

جمع بندی

از طریق سایت www.ir4t.com می توانید تور و ویزای ایتالیا را به راحتی تهیه کرد. از آنجا که ایتالیا یک کشور اروپایی است، اخذ ویزای آن دارای فرایند برنامه ریزی شده ای است که لازم است مو به مو اجرا و طی شوند. علاوه بر آن کوچکترین ایراد و نقص در مدارک باعث عدم قبول درخواست دریافت ویزا از سوی سفارت می شود. بنابراین لازم است تهیه مدارک و ارائه ان ها و همچنین طی کردن مراحل دریافت ویزا به شکل کامل انجام بگیرد. برای دریافت ویزا و طی کردن مراحل مربوطه به طور کامل می توان از طریق IR4T اقدام کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز